Forum > Demolåtar

Eko - Egots Behag

<< < (2/3) > >>

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 17.01.2010, 01:06:02 ---Tror sången var för bra första verren jag hörde. Nu försvinner sången bakom många instrument.
Lite för mycket eko, reverb, flanger eller något tillagt på sången nu, tycker jag. Gillade det renare tidigare.

--- Slut citat ---
Ja lite låg kanske sången blev. Inga effekter extra dock.

Marruschkka:
Det här gillar jag skarpt :D Här har jag visst missat dina sköna svenska låtar..du överraskar..det bor en vis-kille i dej oxå :P

Snyggt, dra upp din stämma lite bara, den är för fin för att hamna i skymundan.

/Marre

cykeln:
Skitbra -
Påminner lite om en mjukare variant av Nordman
Upp med volymen på sången
Ev minska något på instrument under verserna
Lägg ut texten och välkommen till vismaffian!

Eddi:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 17.01.2010, 12:56:27 ---Det här gillar jag skarpt :D Här har jag visst missat dina sköna svenska låtar..du överraskar..det bor en vis-kille i dej oxå :P

Snyggt, dra upp din stämma lite bara, den är för fin för att hamna i skymundan.

/Marre

--- Slut citat ---
Hehe vis-kille är det jag det? Tja kanske - kul att du gillar i alla fall. I nästa verre blir rösten något högre då. :D

--- Citat från: cykeln skrivet 17.01.2010, 13:02:59 ---Skitbra -
Påminner lite om en mjukare variant av Nordman
Upp med volymen på sången
Ev minska något på instrument under verserna
Lägg ut texten och välkommen till vismaffian!

--- Slut citat ---

:D Kul att du nämner Nordman här, den här var faktiskt på väg till honom via en gemensam bekant (en svensk sångerska) men det visade sig att han just då inte var i begrepp att ta in nåt från yttervärlden just då. Han har ju som tur är tagit sig samman men den här rann ut i sanden....
 :D Tack för tyck Stefan

freddy:
Saknas bas genom hela låten. Vill ha mer botten.

Sen är det en cymbal du använder vid varje övergång som jag tycker är alldeles för högt mixad.

Ingen låt som fastna hos mig annars. Sången övertygar inte riktigt heller tycker jag, känns inte som du ger allt på något sätt. Svårt att sätta fingret på vad det är. Men det känns lite oengagerat i mina öron.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion