Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Marre, Steamman- Twilight
Marruschkka:
Nu har den här gått på loop i ca 15 minuter..skönt beat..spännande atmosfär här..mer!! :D
/Marre
cykeln:
Absolut bra detta!
Gillar spec den mörka början och den sista avslutande delen
En manskör som sjunger maskinens lov kanske
Eddi:
Jag blev nog lite chockad första gången jag lyssnade. "Vad pysslar han Div med?" ungefär. Har nu lyssnat på nya verren och finner till min förvåning att det är ju hur bra som helst - skulle passa till vilken Matrix-film som helst. Sköna uppbyggda ljudkulisser och passusen 99 till 107 är talande tystnad tycker jag. Det jag kommer ihåg från förra var just den där K-pist kaggen så det var bra att den försvann.
Nu slutar den lite snöpligt men det blir väl en verre till hoppas jag.
Dividend:
--- Citat från: cykeln skrivet 17.01.2010, 13:24:28 ---Absolut bra detta!
Gillar spec den mörka början och den sista avslutande delen
En manskör som sjunger maskinens lov kanske
--- Slut citat ---
Tack Stefan!
Jaså, du har läst min blogg? :) Kul, isåfall.
Nej, den handlar inte om övermänniskan längre. Den handlar om baudelaire, tog en dikt och gav låten det namnet.
--- Citat från: Marruschkka skrivet 17.01.2010, 12:50:40 ---Nu har den här gått på loop i ca 15 minuter..skönt beat..spännande atmosfär här..mer!! :D
/Marre
--- Slut citat ---
Roligt att höra! :) Mer finns i trådhuvudet nu ;)
--- Citat från: Eko skrivet 17.01.2010, 13:39:08 ---Jag blev nog lite chockad första gången jag lyssnade. "Vad pysslar han Div med?" ungefär. Har nu lyssnat på nya verren och finner till min förvåning att det är ju hur bra som helst - skulle passa till vilken Matrix-film som helst. Sköna uppbyggda ljudkulisser och passusen 99 till 107 är talande tystnad tycker jag. Det jag kommer ihåg från förra var just den där K-pist kaggen så det var bra att den försvann.
Nu slutar den lite snöpligt men det blir väl en verre till hoppas jag.
--- Slut citat ---
Det blev det samma dag! :D (Men nu skall jag ge mig på annan låt)...
TACK EKO! (och ni andra)
/Per
Light Head:
Nu börjar det likna något!!
Hoppas att du är fast i detta träsk, fyllt av syntar, gamla violinister, pianister,, och någon dödsmetalwannabee, länge!
Du har mycket att bidra med här och det är en frisk fläkt. Du är lite i gränslandet mot t.ex. Lambretta å liknande.
Detta är faktiskt för jäkla inspirerande! ^_^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida