Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Marre, Steamman- Twilight
Dividend:
--- Citat från: hogge skrivet 01.02.2010, 08:48:51 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 24.01.2010, 09:26:24 ---Skall tillägga att jag inte skäller på nån person, eller på dig Hogge.
--- Slut citat ---
Öhhh.. "Skäller inte på nån person, eller Dig Hogge".. Hehe.. And what am I?
Jag vet att Du gärna ser mig som ett sexobjekt Divident, men jag är ändå en person...
:P
--- Slut citat ---
Hehe, jag menade att mitt inlägg inte var riktat mot nån person här, inkl dig :)
Hade jag riktat inlägget mot dig hade jag uttryckt mig helt annorlunda...
spacetrucker:
Ja, vad kan man säga. Denhär blir bara bättre :wub: Gitarr"solot" sitter som attan. Det enda jag nu eventuellt inväder mot är "rösten". Kunde den vara monotonare kanske och lite mer... hmm, lägnre bort liksom?
Hamnar på min spellista :D
Space
cykeln:
Snygg utveckling av detta
tämligen skrämmande stycke
Får någon slags 1984 känsla
(Tänk när 1984 låg långt bort i framtiden så man skrev sf om det (skrämmande tanke det också))
Snyggt .... väldigt snyggt guitarrparti!
Rekommendrear Sovjetiska armens manskör i några delar
clavinova:
Snyggt! Det har blivit ett spännande och tematiskt stycke med snygga övergångar och en snygg röd tråd. Gillar faktiskt syntrösten, den tillför ytterligare en dimension.
Dividend:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 01.02.2010, 10:45:31 ---Ja, vad kan man säga. Denhär blir bara bättre :wub: Gitarr"solot" sitter som attan. Det enda jag nu eventuellt inväder mot är "rösten". Kunde den vara monotonare kanske och lite mer... hmm, lägnre bort liksom?
Hamnar på min spellista :D
Space
--- Slut citat ---
Ja, sant om rösten kanske. HAr en idé om det där jag tänkte försöka med, för att göra det ännu "kusligare"
--- Citat från: cykeln skrivet 01.02.2010, 15:20:59 ---Snygg utveckling av detta
tämligen skrämmande stycke
Får någon slags 1984 känsla
(Tänk när 1984 låg långt bort i framtiden så man skrev sf om det (skrämmande tanke det också))
Snyggt .... väldigt snyggt guitarrparti!
Rekommendrear Sovjetiska armens manskör i några delar
--- Slut citat ---
"Skrämmande" is my middle name :)
Sovjetiska armékörer tar så lång tid att skruva till. Jag gjorde det på "Kursk" för längesen.. Kanske kollar inställningarna där..
--- Citat från: clavinova skrivet 01.02.2010, 15:59:06 ---Snyggt! Det har blivit ett spännande och tematiskt stycke med snygga övergångar och en snygg röd tråd. Gillar faktiskt syntrösten, den tillför ytterligare en dimension.
--- Slut citat ---
Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida