Forum > Färdiga produktioner
Pungka - Hur gör Fredrik
mahan:
Ansluter mig till cleangruppen så:
Håll fast vid det cleana :D
h. Johan
Larsson:
helt klart skön energi..
grym början!!
dvs snyggt jobbat! :)
Emulator:
--- Citat från: sixties skrivet 05.05.2007, 15:21:29 ---Har lyssnat på några låtar och det låter rätt bra, inget som fastnat men det kanske behövs några lyssningar.
Ang. det cleana ljudet så gillar jag punk med nästan ingen dist som det ofta var 77-79, så det funkar för mig kunde gärna ha varit mindre dist! :D
--- Slut citat ---
mm, du har säkert rätt. Under denna gyllene epoka va jag 3-5 år gammal och uppfatatde nog inte så mycket alls om punken, heh :)
sixties:
--- Citat från: Emulator skrivet 05.05.2007, 16:51:54 ---
--- Citat från: sixties skrivet 05.05.2007, 15:21:29 ---Har lyssnat på några låtar och det låter rätt bra, inget som fastnat men det kanske behövs några lyssningar.
Ang. det cleana ljudet så gillar jag punk med nästan ingen dist som det ofta var 77-79, så det funkar för mig kunde gärna ha varit mindre dist! :D
--- Slut citat ---
mm, du har säkert rätt. Under denna gyllene epoka va jag 3-5 år gammal och uppfatatde nog inte så mycket alls om punken, heh :)
--- Slut citat ---
Musiken och skivorna finns fortfarande kvar så det är aldrig försent att lyssna! :)
www.myspace.com/grottekvarnen mitt 70-tals punk projekt
www.myspace.com/bruset svenskt göteborgsband från slutet av 70/början av 80-talet.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida