Forum > Demolåtar

Dividend - The red herring Ray (Sve: "Fiskarna hoppar uppströms")

<< < (5/11) > >>

Dividend:
Och det finns inte flödande piano här???

jaja, det är bara ett utkast... förmodligen kör jag "pampet" i v3 på visans tredjevända, EFTER 2verseroch2refränger!

Dividend:
JAhadå, Eko, vad tycker du om ver 4 då? Snart skall sång på och allt pampet förflyttas till visans instrumentala slut!

Men finns några falsknötter och annat (hiskeligt illaljudande stråk på sina ställen mm)

Vad mer? Vad kan förbättras, och vad är bra?

Tack!
Per
'Senaste verren:
[mp3=200,20,0,center]http://www.dragoncolour.com/uploads/Rosqvist-The_red_herring_Ray_v4.mp3[/mp3]

Eddi:
JAG TROR ATT JAG TIDIGARE BENÄMNDE DEN NEDSPARADE VARIANTEN LITE FEL JAG MENAR VERRE3 Oj hade jag capslock på det var inte meningen att skrika. I alla fall i verre 4 låter det som tuggummitillverkningen sker samtidigt i pianot verre 3 är idiotbra IDIOTBRA nu skrek jag  :D
Alltså den är bara för läcker - anser att du ska lägga upp den i topp-posten ety jag tror att flera har missat den.

Dividend:
Jag är asfull Eko :D  (Eller halvfull iaf) Fattar inte ett iota duck :D

Vad menar du???? ÄR 4An bara för läcker???? MEn den ligger redan i toppposten...

Eller har jag misslyckats ytterligare :(

Eddi:

Du skulle ju inte kröka i helgen bara lira sa du ju :lol:
Var är mina tolv takter haha

Version 3 hade du lagt upp i ett svar till Egg mig och Marre:

SV: Dividend - The red herring Ray
« Svara #12 skrivet: 14.01.2010, 19:04:03 » Citat 

--------------------------------------------------------------------------------

Tjena egg. Har testat med piano nu..

Hur låter det (nån falsknot)?

Citat från: Eko skrivet 14.01.2010, 12:49:48Vackert Per
Jag hör en varm värmländsk fortsättning på detta med mycket ljusa melankoliska toner, bilden är en bäck där fiskarna hoppar uppströms. (hoppas det blir så)

Vi får se  Tack för uppmuntrande ord!

Marre: Utveckling, eller nedbrytande 

--------------------------------------------------------------------------------

theredherringray-03.mp3 (1714 KB - nedladdat 8 gånger.)
Press play:   

Anmäl till moderator    Loggat 

http://www.myspace.com/perrosqvist

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion