Forum > Demolåtar

Dividend - The red herring Ray (Sve: "Fiskarna hoppar uppströms")

<< < (4/11) > >>

Dividend:
JAhadå, Eko, vad tycker du om ver 4 då? Snart skall sång på och allt pampet förflyttas till visans instrumentala slut!

Men finns några falsknötter och annat (hiskeligt illaljudande stråk på sina ställen mm)

Vad mer? Vad kan förbättras, och vad är bra?

Tack!
Per
'Senaste verren:
[mp3=200,20,0,center]http://www.dragoncolour.com/uploads/Rosqvist-The_red_herring_Ray_v4.mp3[/mp3]

Och här är gamla v3 nedan:

Memphis:
Stämningsfull låt. Dynamiken och det fria spelet mellan pianot och stråkarna. Känslan är som en hane och hona av typ hjortar som springer runt och leker inför parningsdags, och mot slutet händer det grejer. :D

Pianot känns lite för nära jämfört med stråkarna kanske men är väl en smaksak. Fint. :)

/Memphan

Eddi:
Nja du får säga vad du vill men nu har jag sparat ner version 2 till mappen Best of KR så det så.

Dividend:

--- Citat från: Eko skrivet 15.01.2010, 22:16:17 ---Nja du får säga vad du vill men nu har jag sparat ner version 2 till mappen Best of KR så det så.

--- Slut citat ---

Märkligt, marre tyckte den var sagolik..  :unsure:

KAn du var konstruktiv och skriva vad som "saknas"?

2:an är ju intetsägande i mina öron.

Eddi:
Smaken är som baken - delad. Jag gillar flödande piano och det tycker jag du fick till med bravur på tvåan tillsammans med en hel del justa orkesterprylar.
Ordet intetsägande finns inte error error. :blink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion