Forum > Färdiga produktioner

Eko/Uriah/MaxB - Skuggans Klarhet

<< < (13/15) > >>

MaxB:
Kicken verkar sakna tyngd och har hög volym i nån högre frekvens men det är ju redan sagt. Hoppas du kan greja det på något sätt.

Hör också att du lyckats väldigt bra med att ändra från 4+4+1 till 4+4! Det finns på ett ställe till - om du vill.
Från 1:13 är det 4+4+4+4+1. Om du har lust och ork kan du fixa bort sista +1:an där så misstycker inte jag...   :wacko:

Jag gillar låten. Känns svensk, nånstans i närheten av Pugh Rogerfeldt...

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.01.2010, 21:58:46 ---Kicken verkar sakna tyngd och har hög volym i nån högre frekvens men det är ju redan sagt. Hoppas du kan greja det på något sätt.

Hör också att du lyckats väldigt bra med att ändra från 4+4+1 till 4+4! Det finns på ett ställe till - om du vill.
Från 1:13 är det 4+4+4+4+1. Om du har lust och ork kan du fixa bort sista +1:an där så misstycker inte jag...   :wacko:

--- Slut citat ---
Ny version (46) alldeles strax

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 21.01.2010, 22:33:18 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 21.01.2010, 21:58:46 ---Kicken verkar sakna tyngd och har hög volym i nån högre frekvens men det är ju redan sagt. Hoppas du kan greja det på något sätt.

--- Slut citat ---
Ny version (46) alldeles strax

--- Slut citat ---

Hinner inte ladda ner den nu på väg till jobbet va?  B)

MaxB:
Jamen det är ju bra ju! Sparar den här men om du vill öka sångvolymen lite...  ;)

Wernborg:
Har lyssnat. (I laptop ska tilläggas)
Brabra låt, men jag hör inte ett enda ord av texten tyvärr. Sången hörs men ändå inte. Skär bas, kroppa till, minska reverb. Kanske?

/ W

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion