Forum > Demolåtar
TEMU: Canvas (Somebody Come) NY VERSION 071026 !
Harmonica mike:
Tjena.
Var ett tag sedan jag lyssnade på denna.Och så ser jag att det ligger en ny verre uppe..
Hur låter det då?
Ruskigt distad sång,men rätt till låtens övriga sound..Det låter som när man drar en katt baklänges,rivigt å svårt på samma gång.Kanske liiite mindre dist på sången,snälla - släpp katten! :D
Ruskigt skön låt med ett härligt suggestivt driv.Gurorna bra här,wernis blev utan jobb :lol:,snyggt Tony! Jag hade dragit upp dom lite i volym på väl valda ställen för att accentuera lite effekt onani, i ett virrvarr av Temuistiskt väl ordnat kaos.. :ph34r: :lol:
Gött jobb Boys! En platta ska till Norrbotten!
Mvh
Micael
ynot:
man bugar hm roligt att det uppskattas...nyot
mahan:
HAr det hänt nåt den vers. 3.1 som man borde veta om, eller finns låten redan på burk? :unsure:
h. Johan
Emulator:
1up :-)
Mahan: finns inte på burk än nej, men ingen katt skadades kan jag intyga ;)
Hmike: tackar tackar! Snygg liknelse med katten :) Vi har testat att mastra denna och förmodligen måste lite dist och diskant bort här och var....Ska kolla volymen på gitarrer. Kul att det gillas annars, och visst ska en skiva till boden :)
tack för lyssning som sagt :-)
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 04.06.2007, 23:08:58 ---1up :-)
Mahan: finns inte på burk än nej, men ingen katt skadades kan jag intyga ;)
Hmike: tackar tackar! Snygg liknelse med katten :) Vi har testat att mastra denna och förmodligen måste lite dist och diskant bort här och var....Ska kolla volymen på gitarrer. Kul att det gillas annars, och visst ska en skiva till boden :)
tack för lyssning som sagt :-)
--- Slut citat ---
Jomen neej!
Int mena jag att katten sku va på burk... :P
Blir och väntar på burkmusiken
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida