Forum > Demolåtar
TEMU: Canvas (Somebody Come) NY VERSION 071026 !
Mikke:
Har lyssnat en gång nu och tycker om det.
MEN ni börjar bli varma och lite bekvämma i kläderna ;) . Nä allvarligt, man hör nu att ni har hållit på ett tag med stilen. Det låter mer kommersiellt och åtkommligt än förut. Musiken, och framför allt ynot, är inte alls så crazy som i tidigare produktioner. Jag tycker som förut att det låter mkt bra arrmässigt. Nerven finns där än. / Mikke
Emulator:
Tack för lyssningen Mikke! Det kan nog vara mer kommersiellt kanske på denna, inget som eftersträvats dock. Att sången är mindre crazy är väl helt enkalt att jag kör leaden, jag KAN helt enkelt inte flippa ur på samma sätt! :lol:
Versionerna skall slås i hop också enligt vad vi tidigare skrivit, så vi får se hur det blir....
Sen kanske det kan vara positivt med EN åtkomlig låt av åtta på en tänkt skiva ? :D
Så länge tar vi åt oss för de positiva orden.
Mikke:
ok det är du som sjunger? Det ger en annan bild. Du har helt klart gjort ett bra jobb. Att vara lika crazy som ynot i uttrycket är det ingen som kräver. Din sång är riktigt bra denna gång. Bra jobbat Tomas!
/ Mikke
Harmonica mike:
Tjena.
Då kör jag version ett.Har lyssnat på 2:an tidigare. Tungt och härligt komp,skitiga trummor,jag får liksom en aha upplevelse! Sången emu,shit kanon! Är det du här så är jag f-n impad.Lite små spännande inslag här och var..Skön och rytmisk prodd som garanterat fyller sin funktion i rätt sammanhang - tänk film! Fick jag bestämma,så skulle jag kastat mig på knäna och bett wernis om ett gudabenådat gura lir! Det är väl det enda som jag skulle vilja ha in,så jag röstar på ettan fullt ut.Den håller definitivt.
Mvh
Micael
Emulator:
Mikke: tackar tackar! Om ingen gnäller finns lixom ingen morot heller att köra efter! Har tränat o övat en hel del sen sist. tack igen.
HMike: Tack för positiva ord! Ynot har gjort en massa gitarrfiler till denna som skall mixas in med reten nu, så får vi se om det inte kan bli lite mer crazy. Kommer om en vecka eller så!
tack för lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida