Forum > Demolåtar
Robblar - I'm So Lonesome I Could Cry (Cover)
ydderF:
Veldig fint, Robert!!
Bra vokal og fin lyd på det hele.
Synes du gjør en formidabel jobb på dobro'n.
Hva slags dobro har du?
Gurano:
Låter alldeles utmärkt, tycker jag
Lägg gärna upp en egen låt oxå, den är säkert minst lika bra som din cover!
Ha de
Gurano
Åsa:
Hej du, du är så försynt så :D Det här behöver du inte alls be om ursäkt för.
Det här låter ju riktigt bra det! Vispen är nämnd.. låt den vispa/virvla lite mindre, kortare alltså, det är väl den enda man kan anmärka på tycker jag. Väldigt fint ljud är det på inspelningen, perfekt ljud på sången - fin sång är det också :)
Ha det!
:)
bjurte:
bra ljud på strängaspelen!!
Du har inte lust att berätta hur du gör och med vad ??
Helheten är mer än OK,och jag har i alla fall inga problem med visparna :rolleyes:
Kan kanske reta mig lite på den nästan överdriva Jäänkie-Dääjjaläkten!
robblar:
Wow, dette ble inte alls så ille som man kunne frykte :)
Mye snille mennesker her inne ;)
martinm: Takk takk. Når det gjelder trommene kan jeg ikke si annet enn at det de heter "Brush tite" i sampletank. Jeg se om det finnes en annen sample som kan brukes... evt. programmere det litt annerledes. Kanskje litt variasjon. Jeg ønsker meg egentlig en ny plugin for trommer som kan gi meg ferdig-programmerte midiklipp.
Kornstad: Takk. Jeg hører jo et par steder det ikke er fullt så laid-back som det burde ha vært, men jeg ble litt for utålmodig. Det er kanskje bare jeg som hører det.. :) Jeg skal få fikset den skarptromma en dag.
Equality: Takk skal du ha! Ja, de fleste i norge spiller dobro. Det er et nydelig instrument. Ikke så vanskelig som man skulle tro heller, dersom du syntes dette var ok. Jeg har ikke spilt så veldig lenge. (Alle gitarister burde prøve!)
Tokai: Takk :) Jeg har litt trøbbel med å finne på tekst. Håper forsåvidt at det vli hjelpe å henge litt på KR. Jeg merker allerede at det er veldig inspirerende å høre på demoer. Og få tilbakemeldinger selv :) Vi får se. Inntil nå har jeg ikke hatt så mye motivasjon for å skrive noe sjøl heller, det finnes jo så mye fint der ute ;)
Ojda. Editoren begynner å krangle, tror jeg må dele opp meldingen litt. Straks tilbake!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida