Forum > Demolåtar

Eko - To Roia

<< < (3/6) > >>

hogge:
Sorry about the sjuuuk humor, men Hogge is full again!

Eddi:
I motsats till dig så dricker jag lite wiskey så jag kan ta vad som helst :D
Jorå sång e på G men hit njaä det vet jag inte - förhoppningsvis en skön låt i alla fall.
Tack för pepp

hogge:

--- Citat från: Eko skrivet 09.01.2010, 01:37:52 ---I motsats till dig så dricker jag lite wiskey så jag kan ta vad som helst :D
Jorå sång e på G men hit njaä det vet jag inte - förhoppningsvis en skön låt i alla fall.
Tack för pepp

--- Slut citat ---

Härligt Eko... En fyllekompis  :rolleyes:

Nåja.. Men nog tror jag detta kan bli en hit alltid.. Vad jag hört (so far) så är det Din popigaste låt någonsin.. Vilket betyder mest radiovänliga låt någonsin.. Den här har absolut potential...

Eddi:

--- Citat från: hogge skrivet 09.01.2010, 01:48:56 ---
--- Citat från: Eko skrivet 09.01.2010, 01:37:52 ---I motsats till dig så dricker jag lite wiskey så jag kan ta vad som helst :D
Tack för pepp

--- Slut citat ---

Härligt Eko... En fyllekompis  :rolleyes:

Nåja.. Men nog tror jag detta kan bli en hit alltid.. Vad jag hört (so far) så är det Din popigaste låt någonsin.. Vilket betyder mest radiovänliga låt någonsin.. Den här har absolut potential...

--- Slut citat ---
Rätt kul hur olika man hör en låt - jag tycker det är min minst popiga låt - ungefär någonsin - och radio :ph34r:
Men säger du så så är det säkert så - siktar alltså numer på USA´s billboard plats numero uno!!!!!!!!!

Dont drink and drive - park the car first!

Emulator:
Jag gillade. lite stolpigt spelat där gitarren, men harmonierna och melodier är sköna. Lite sådär örongodisvarning på pianotrudiluttarna :D

Lite stora syntsvep till denna kan ju vara fint, och lite fisiga vangelistrummor, såna elektroniskt  mjuka som du har här.

Får du torka kanske man kan hitta på något mangel såklart, tack för omnämnandet, hihi :)

Men jag tror att det mjuka kunde vara fint? :)

fortsätt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion