Forum > Färdiga produktioner

Hogge - Happy Song

<< < (20/21) > >>

freddy:
Tack för glada tillrop kring mixen, alltid kul om den uppskattas.

--- Citat från: zorrow skrivet 13.02.2010, 15:40:26 ---Jaaaaaa! Va bra!!! Vilket tryck och råhet B) Härliga harmisar på refrängen :D Skitbra sång! G- solot kanoners. Jag hade först tänkt att skriva något litet förslag till mixen men hoppar över det. Det är en personlig mix som är cool ju  B) Nedladdad! Tackar!

--- Slut citat ---

Kul! Men du får gärna komma med tips, även om det är av personlig karaktär och smak. Lovar inte att jag kommer följa dom, men lyssnar gärna på vad andra har att säga. Hogge vill att jag mixar några till av hans låtar, så jag kör nog om denna en sväng i samband med detta.

TacK!

zorrow:
Ok.  :rolleyes: På versen ligger det en crash hela tiden till vänster som blir lite irriterande. Antingen kan den vara lite mer diskret eller erättas med hi-hat. Sången är väldigt hårt skuren. Lite som Marilyn M gör ibland vilket är coolt men skall den vara så hela tiden? Det var mina högst personliga tankar som det går alldeles utmärkt att bortse från. PS Grymmecoolt gitarrsolo!  B) DS

stajo:
Tycker det låter kalas både låt och mix. Härligt tryck!! catchig refräng.
5/5, blir perfekt att ha på när jag går och städar här hemma... skulle funka i gymmet osså.

hogge:

--- Citat från: zorrow skrivet 14.02.2010, 01:02:02 ---Ok.  :rolleyes: På versen ligger det en crash hela tiden till vänster som blir lite irriterande. Antingen kan den vara lite mer diskret eller erättas med hi-hat. Sången är väldigt hårt skuren. Lite som Marilyn M gör ibland vilket är coolt men skall den vara så hela tiden? Det var mina högst personliga tankar som det går alldeles utmärkt att bortse från. PS Grymmecoolt gitarrsolo!  B) DS

--- Slut citat ---

Tack Zorrow.. Men jag låter Freddy svara på det där...

--- Citat från: stajo skrivet 14.02.2010, 10:10:25 ---Tycker det låter kalas både låt och mix. Härligt tryck!! catchig refräng.
5/5, blir perfekt att ha på när jag går och städar här hemma... skulle funka i gymmet osså.

--- Slut citat ---

Va jättekul.. Tack så mycket Stajo!
Ta gärna med låten på nån fest också så den inte bara får vara med på dom där trista grejerna som att gymma & städa.. En liten förfest eller liknande skulle göra den glad..
 :lol:

Men seriöst. 5/5 är noterat... Tack igen!  :D

Clemens:
Fan..du är en duktig låtskrivare!..bra driv, skön voice...nice! /C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion