Forum > Färdiga produktioner

Hogge - Happy Song

<< < (17/21) > >>

bjurte:
Jo det blev lite mer tryck nu särskilt i Trummor och bas.
Outro Trummorna blev ett lyfft och solot Kort men Kanon.
Annars var det väl inte så revolutionerande stor skillnad..
Låter bra som dom flesta mixarna här på KR.(Vilket iof. sig är ett TOPP-BETYG för alla duktiga hemsnickrare som huserar här  :wub: :lol:)

hogge:

--- Citat från: uriah skrivet 04.02.2010, 11:52:55 ---Annars var det väl inte så revolutionerande stor skillnad..

--- Slut citat ---

Du är allt bra lustig Du  :lol:

bjurte:

--- Citat från: hogge skrivet 04.02.2010, 12:10:14 ---
--- Citat från: uriah skrivet 04.02.2010, 11:52:55 ---Annars var det väl inte så revolutionerande stor skillnad..

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Nämen allvarligt talat,jag tror och tycker att du undervärderar dig själv alldeles för mycket..
Det du behöver sätta fokus på och öva mer på är att Mixa trummorna,dels innbördes mot varandra och sedan mot resten av musiken..
ÖVA ÖVA ÖVA.. :lol:
Visst finns det små detalljer som kan förbättras här och där,men som bara Du och 'Vi Nördar' som häckar på Musik-Forum hör.. :lol:

hogge:

--- Citat från: uriah skrivet 04.02.2010, 12:21:58 ---
--- Citat från: hogge skrivet 04.02.2010, 12:10:14 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Nämen allvarligt talat,jag tror och tycker att du undervärderar dig själv alldeles för mycket..
Det du behöver sätta fokus på och öva mer på är att Mixa trummorna,dels innbördes mot varandra och sedan mot resten av musiken..
ÖVA ÖVA ÖVA.. :lol:
Visst finns det små detalljer som kan förbättras här och där,men som bara Du och 'Vi Nördar' som häckar på Musik-Forum hör.. :lol:

--- Slut citat ---

Oj.. Jaha?? Det var ju väldigt snällt sagt..  :unsure:
Men ingen av mina mixar låter som Freddys dock.. Men visst har jag varit ganska nöjd med vissa av de låtar jag slutfört på egen hand och det har ju andra här på forumet också.. Men Ni andra får till ett sånt klart, tydligt & rent ljud.. Mina mixningar blir mest en endaste stor gröt.
En gröt som ibland är ätbar, ibland t.o.m. ganska god, men inget som man önskar sig som lördagsmiddag (om Du förstår vad jag menar?)..
 :wacko:

freddy:
Tack hogge, kan tycka att du pratar om mig i för stora ordalag ibland :) Blir lite lätt generad och vill gå och gömma mig, hehe.

Men du är snäll iaf.

...och det är inte så märkvärdigt som du tror, som uriah är inne på. Det kommer.

Du har fått min mix-journal för låten nu. Men tänk på att inte följa den slaviskt, men den kanske kan vara till lite stöd.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion