Forum > Färdiga produktioner

Larsson feat. Valdez - Would You

<< < (6/8) > >>

Larsson:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.05.2007, 10:56:26 ---Hej Larsson.
Lät låten gå på repeat ett tag,och då slog det mig..Kanske skulle du låta en öppen/stängd highat komma in vid 00.35 för att ge en föraning om vad som komma skall.Upplever intro sträckan lite lång med guran å sången.Vet ju inte om det skulle tillföra nåt men..Try it.

I övrigt så vet du ju vad jag tycker,forumets bästa rocklåt helt klart!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

hej Micael
ja du har nog en poäng där,det skulle nog funka fint med en hihat som spelas med foten
(vet inte vad den typen av anslag heter).. ska testa iallafall!!
tack för tipset,& askul att du gillar den

thanx man!! :)

SYNTH:
Attans skön låt rockar ju gött snyggt gjort! :D

Harmonica mike:
Nu kör jag en nästan 2 års BUMP!

Med risk för att bannas av bossen  :D

Lyssna på detta boys and girls..Forumets bästa rocklåt i mina öron.Jag har denna sejvad och brukar dra på den när polarna är här och snikar på mina whiskey flarror..
Mest för att dom skall falla i trans och glömma bort att dricka  :lol:

ROCK ON!!

Larsson och Valdez  :wub:

Mvh
Micael

Eddi:
Ja det var en bra bump. Har aldrig hört låten och blev inte så lite förvånad att Larsson trakterar rockträsket och med den känslan, solot är ju superbra. Den där Valdez är ingen jag under min korta tid hört något av lät också tokbra tillsammans med Larsson sköna röst. Lite långt intro kanske men men i det stora hur bra som helst.
Eko

asti:
Riktigt bra ös - får lite associationer till Kinks och Nationalteatern! Sången sitter fint, kören är riktigt läcker. Om man skulle önska nå´t skulle det möjligen vara ett stick för att få lite variation, men är osäker på om det behövs. Gillar soundet på kompgitarren!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion