Forum > Färdiga produktioner
Larsson feat. Valdez - Would You
Larsson:
LÅTNAMN: Would You
ARTIST/GRUPP: Larsson
GENRE: Rock´n Roll
LÅTLÄNGD: 3:36
KOMPOSITÖR: Larsson
PRODUCENT: Larsson
EV. MEDVERKANDE: Valdez
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
hejsan gott folk..dammade av någon månad gammal låt
sjunger själv på denna,jag har märkt att jag inte är den enda på det här forumet som
har problem med sin egen röst,men ibland behöver man en röst & då får man ta den som finns tillgänlig! :D
hursomhelst undrar jag vad ni tycker om den?
fast jag är inte så säker på att jag orkar lägga ner så mycket mer tid på den här!
fast synpunkter & kritik är ändå välkommet!!
hoppas den smakar
:)
tack Valdez för körerna (de äger)
& Yllet för konstruktiv kritik!!
Tokai:
Tycker sången är rätt cool, om det är svar på din frågan
Tänkte först - det inget komp på detta? Men där det kommer inse jag att väntan var helt rätt.
Bra slammer i det hela. Kanonfint. Coola körer.
Men låten - hade stones ratad denna när dom repad in nya låtar? (svar= Är påven katolik?)*
*kanske är lite orättvis här. Tror inte att det är stonesinspirerat ett dugg, men jag kom inte ihåg nåt bättre rocknamn, för tillfället och pga vinkonsumtion.
Harmonica mike:
Tjena.
Skit bra sång! Skönt riff på introt..trodde inte det skulle bli nåt mer i kompet, åsså drog det igång - Supernice! Shit Kören,f-n vad läckert..Nä nu ger jag mig med ovationer så att ni inte blir malliga :P
Full pott från Norrbotten helt klart! 5/5.. I speår haina.(Jag sparar denna,på pit mål).
Mvh
Harmonica mike
mahan:
Jeppsan Larsson!
Orolig över din röst? Glöm det! :)
Absolut härlig röst, lite bluesig.
Kompet då? För mycket "skrammel" enligt min smak, täcker över sången o fina stämmorna. Lite för vasst sound, kan bero på mina lurar oxo (HD250).
Skitsnygg låt, gillar arret. Får way over godkännt även med ovannämnda personliga små minusar :)
h. Johan
slaptap:
Hey, detta är najs ju. Härligt skramligt...kanske lite mindre dist och klonkigare bas för att den ska sitta mitt i solar plexus. Bra sång och snygga körer. :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida