Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "Uncle Sam"

<< < (15/19) > >>

Dividend:
Börjar med att slå på. Fattar ingenting.

När andra refrängen startar rockar detta fett!

Satans ös i solot.. (Är det du?) Nästan för kort :)

Tankar ned skiten! ;) Bra skit!

hogge:

--- Citat från: Dividend skrivet 13.01.2010, 15:07:40 ---Börjar med att slå på. Fattar ingenting.

När andra refrängen startar rockar detta fett!

Satans ös i solot.. (Är det du?) Nästan för kort :)

Tankar ned skiten! ;) Bra skit!

--- Slut citat ---

Haha.. Kul inlägg..  :lol:
Men också glädjande på många andra sätt.. Tack snälla Divident.. Du fortsätter att kommentera mina grejer fast jag är så dålig på att säga nå't om Dina.. Det är stort.

Jag önskar att det var jag på solot.. Skulle kunna sälja ett av mina barn för att kunna spela gitarr sådär (det andra barnet skulle jag byta mot jonnerstones sångröst), men tyvärr.. Det är musikgeniet Freddy som solar.. Förresten. Han har också en sångröst jag skulle kunna byta till mig..

Dividend:

--- Citat från: hogge skrivet 13.01.2010, 15:21:19 ---Haha.. Kul inlägg..  :lol:
Men också glädjande på många andra sätt.. Tack snälla Divident.. Du fortsätter att kommentera mina grejer fast jag är så dålig på att säga nå't om Dina.. Det är stort.

--- Slut citat ---

Jag lovar, jag hade inte lyssnat om jag inte gillat det :) Så jag får nåt ut av det.

Gillar du inte, så skriv bara om du fattar vad du tycker jag borde ha fattat :lol:
När jag gjorde låten... Ibland skriver du ju genialiska grejer :P eller en gång iaf i nån av mina trådar... :)

Marruschkka:
Härlig rövar-rock..refrängen är en rysare B) :P

Passar din röst som handen i handsken Hogge..sen kommer Freddy älgande med ett solo som inte går av för hackor, riktigt bra röj här :D

Kul!!

Mangla på!

/Marre

hogge:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 13.01.2010, 18:31:43 ---Härlig rövar-rock..refrängen är en rysare B) :P

Passar din röst som handen i handsken Hogge..sen kommer Freddy älgande med ett solo som inte går av för hackor, riktigt bra röj här :D

Kul!!

Mangla på!

/Marre

--- Slut citat ---
Oj va skoj.. Tack snälla!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion