Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "Uncle Sam"

<< < (6/19) > >>

hogge:

--- Citat från: Eko skrivet 06.01.2010, 16:45:37 ---Vadå fel? Skulle vara kul med Åsa på ett av dina alster, tjejen har stor talang skriv nåt Metallica vet jag :D

--- Slut citat ---

Tack EKO. Jag förstod nu hur dumt det där blev och har därför korrigerat tidigare inlägg:

Det blev fel igen förstod jag när jag här nere läste inlägget från Eko.. Misstaget jag gjorde var att här föreslå en låt som inte alls är hennes grej! Enbart låtvalet alltså.. Det skulle vara en oerhörd ära att få Åsa att sjunga nån av mina egna alster..

Dock tror jag inte att min låt "Dangerous" (vilket jag föreslog tidigare) är hennes grej. Därför raderade jag mitt inlägg.. Men om jag lyckats få fram en balladliknande sak av klass så ser jag gärna att Åsa sjunger den.. Skulle vara helt otroligt.. Sen att någon duktig mixare pillade lite med den delen så skulle det kunna bli kanon!

Åsa:

--- Citat från: hogge skrivet 06.01.2010, 16:53:21 ---
--- Citat från: Eko skrivet 06.01.2010, 16:45:37 ---Vadå fel? Skulle vara kul med Åsa på ett av dina alster, tjejen har stor talang skriv nåt Metallica vet jag :D

--- Slut citat ---

Tack EKO. Jag förstod nu hur dumt det där blev och har därför korrigerat tidigare inlägg:

Det blev fel igen förstod jag när jag här nere läste inlägget från Eko.. Misstaget jag gjorde var att här föreslå en låt som inte alls är hennes grej! Enbart låtvalet alltså.. Det skulle vara en oerhörd ära att få Åsa att sjunga nån av mina egna alster..

Dock tror jag inte att min låt "Dangerous" (vilket jag föreslog tidigare) är hennes grej. Därför raderade jag mitt inlägg.. Men om jag lyckats få fram en balladliknande sak av klass så ser jag gärna att Åsa sjunger den.. Skulle vara helt otroligt.. Sen att någon duktig mixare pillade lite med den delen så skulle det kunna bli kanon!

--- Slut citat ---

Hej igen, och hur blev det här nu då?  :huh: :lol:
Hogge, har du en låt som du gärna skulle vilja att jag sjöng på så lovar jag att göra mitt bästa, vad än det är för genre  :D Rocka på är kul faktiskt även om det kanske inte är min grej, men rackarns kuul! ( Det är faktiskt på g en rocklåt som mixas klart precis nu i dagarna har jag hört, ett samarbete som jag är skitglad att få hänga med på, dyker nog upp här på kr med skulle jag tro  ^_^)

Så, hojta till du när du har nåt på g, ballad, rock, pop eller nåt   B)

hogge:

--- Citat från: Åsa skrivet 06.01.2010, 19:37:29 ---Hej igen, och hur blev det här nu då?  :huh: :lol:
Hogge, har du en låt som du gärna skulle vilja att jag sjöng på så lovar jag att göra mitt bästa, vad än det är för genre  :D Rocka på är kul faktiskt även om det kanske inte är min grej, men rackarns kuul! ( Det är faktiskt på g en rocklåt som mixas klart precis nu i dagarna har jag hört, ett samarbete som jag är skitglad att få hänga med på, dyker nog upp här på kr med skulle jag tro  ^_^)

Så, hojta till du när du har nåt på g, ballad, rock, pop eller nåt   B)

--- Slut citat ---

Haha.. Du är för söt...  :P
Det blev lite tokigt det där.. Men nu har jag skickat över tre låtar till Dig.. Förhoppningsvis kanske Du fastnar för nå'n av dom? Annars får jag gräva lite mer i låt-lådan.. Men jag tror kanske (jag får lyssna på dom igen) att samtliga texter måste skrivas om?!?!

hogge:
Har nu lagt om solot - men som sagt - det där är ju inte min grej riktigt så om någon sitter med en gitarr i knät och har tråkigt - let me know!
 :rolleyes:

[mp3=200,20,0,center]http://www.neldehof.se/music/UncleSam_h-solo.mp3[/mp3]

freddy:
Jag kan lägga ett solo. Skicka mig en solofri mp3 bara!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion