Forum > Färdiga produktioner
Clemens-My Secret Garden
jonnerstone:
--- Citat från: Eko skrivet 13.01.2010, 21:50:51 ---Vad håller Micke på med egentligen :angry: - vet han inte att vi väntar..... tadam tadam tadam.
--- Slut citat ---
:lol:
Micke jobbar och när han inte gör det så är han med sin 1 åriga son :)
Clemens:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.01.2010, 14:59:30 ---SATANS! SATANS, Clemens!! Den satt där den skulle... Din bästa av de jag hört!
Den behöver ju inte ens sång. MEn sångversionen är ett par snäpp bättre, så väntar ivrigt på att js skickar filerna så snart som möjligt.,..
--- Slut citat ---
Hej Divi..
kul..kul...ja..väntans tider... :D Tack för lyssning! /C
MaxB:
--- Citat från: Clemens skrivet 07.01.2010, 19:56:45 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 06.01.2010, 17:45:59 ---Har du lyssnat på Andreas Vollenweider? Kom att tänka på hans sound. Han har väl en platta som heter "Behind the Gardens"
--- Slut citat ---
Fy f-n vad bra!!! blir from nu min husgud... B) Tack Max! /C
--- Slut citat ---
Andreas spelar riktig hissmusik - med ett stort musikaliskt hjärta. Var på en konsert med honom i konserthuset i Stockholm på 80-talet. Mycket personlig och lekfull show.
Clemens:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 13.01.2010, 22:08:27 ---
--- Citat från: Eko skrivet 13.01.2010, 21:50:51 ---Vad håller Micke på med egentligen :angry: - vet han inte att vi väntar..... tadam tadam tadam.
--- Slut citat ---
:lol:
Micke jobbar och när han inte gör det så är han med sin 1 åriga son :)
--- Slut citat ---
Och när det skall spelas in så står sonen och drar i byxbenet... :D /C
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.01.2010, 23:07:02 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 07.01.2010, 19:56:45 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 06.01.2010, 17:45:59 ---Har du lyssnat på Andreas Vollenweider? Kom att tänka på hans sound. Han har väl en platta som heter "Behind the Gardens"
--- Slut citat ---
Fy f-n vad bra!!! blir from nu min husgud... B) Tack Max! /C
--- Slut citat ---
Andreas spelar riktig hissmusik - med ett stort musikaliskt hjärta. Var på en konsert med honom i konserthuset i Stockholm på 80-talet. Mycket personlig och lekfull show.
--- Slut citat ---
Aha..tyckte klippet på hemsidan lätt rätt mycket mer än "hissmusik" men skall kolla mer.../C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida