Forum > Färdiga produktioner
Clemens-My Secret Garden
hogge:
Har av någon märklig anledning helt missat jonnerstones sång.. Hörde det nu.. Ojojoj.. Det händer inte särskilt ofta men jag bara ryyyyser..
Jösses Amalia så bra detta är... :wub:
Väntar med spänning på en färdig låt här.. Gäller bara att ladda ner den snabbt för jag skulle inte bli förvånad om låten snabbt kommer att försvinna igen p.g.a. att den köpts upp av något förlag, skivbolag eller artist..
Nu måste jag lyssna igen..
jonnerstone:
--- Citat från: hogge skrivet 13.01.2010, 08:45:58 ---Har av någon märklig anledning helt missat jonnerstones sång.. Hörde det nu.. Ojojoj.. Det händer inte särskilt ofta men jag bara ryyyyser..
Jösses Amalia så bra detta är... :wub:
Väntar med spänning på en färdig låt här.. Gäller bara att ladda ner den snabbt för jag skulle inte bli förvånad om låten snabbt kommer att försvinna igen p.g.a. att den köpts upp av något förlag, skivbolag eller artist..
Nu måste jag lyssna igen..
--- Slut citat ---
Kul att alla verkar gilla den lilla sångidén. Det kommer strax en fullversion, kommer skicka över filer till Clemens i helgen. Hoppas nu bara att man kan leva upp till dom högt uppskruvade förväntningarna :lol: :D :wub:
Tjo!!
Dividend:
Lyssnar på nån verre utan sång (?). Eller den var kanske den där längre ner i listan.
Återkommer
Dividend:
SATANS! SATANS, Clemens!! Den satt där den skulle... Din bästa av de jag hört!
Den behöver ju inte ens sång. MEn sångversionen är ett par snäpp bättre, så väntar ivrigt på att js skickar filerna så snart som möjligt.,..
Eddi:
Vad håller Micke på med egentligen :angry: - vet han inte att vi väntar..... tadam tadam tadam.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida