Forum > Färdiga produktioner

Clemens-My Secret Garden

<< < (8/12) > >>

Clemens:

--- Citat från: Emulator skrivet 11.01.2010, 02:10:12 ---i vår serie "totalt ovidkommande petitessanmärkningar" har vi idag kommit fram till trummorna i denna låt.

Jag skulle gärna se att virveln, och kanske kaggen, kompletterades med en icke delayad kompis av varje. Det blir lite tjatigt med trummorna nu. Tror att du kunde ha denna sköna loop gå bakom som fyllnad och groove, och sen något annat utöver det som stod för definition.

Sen är det väl som du sa nån liten groda på gitarrspelet, som "väcker" mig i trancen jag kom i när jag lyssnade.

Riktigt snyggt mixat och arrat.

JOnnerstones sågn gillar jag mycket, tillför massvis och jag tycker ni skulle göra klart något.

Jag tror att låten skulle tåla ett betydligt svulstigare arr en sista vända?

riktigt bra!

--- Slut citat ---

Tjena Emu!

He..He..du är nog rätt ute..brukar lägga en loop på topp eller botten, för att sedan programmera lite själv..Har lagt en Bd, Sd och HH från nån gammal  "TR-maskin" men ganska långt bak.. Är ju ganska soft arrad nu, skulle nog tåla en hel del mer..väntar in Mickes sång så får man se åt vilket håll man skall gå.. ( Hur går det Micke ? ) :) /Tack för bra input! /C

jonnerstone:

--- Citat från: Clemens skrivet 11.01.2010, 10:21:49 ---

( Hur går det Micke ? )

--- Slut citat ---

Jodå Vers 1 och outro e färdigt....ska få ihop en text till vers 2 också sen sjunger jag in den så fort jag får tillfälle  :)

Clemens:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 11.01.2010, 14:23:02 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 11.01.2010, 10:21:49 ---

( Hur går det Micke ? )

--- Slut citat ---

Jodå Vers 1 och outro e färdigt....ska få ihop en text till vers 2 också sen sjunger jag in den så fort jag får tillfälle  :)

--- Slut citat ---

Härligt!.... :wub: /C

Clemens:

--- Citat från: Bass skrivet 11.01.2010, 10:20:49 ---Hohoho!! Helt jäkla galet underbart  :lol: Fyfan va läckert är allt jag jag får ur mig..
Fantastisk fin sång där också! Skön sångslinga och galen röst  :lol:

--- Slut citat ---

Hej Bass!

Jätteskoj att du gillar! Tack! /C   :)

equality:
Väntar ivrigt på den färdiga sångversionen! Det lilla som finns är så in i h-e snyggt!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion