I will check 
I shall return as well - eller hur vad det han sa? Thnx.

Bara lyssnat på den versionen utan piano. Funkar för mig, lite små felspelningar och lite smått otajt på några ställen, men det gör nog inte så mycket. Knorrbasen är kvar iaf.
Ja, du vet vad jag tycker om den. Tycker du ska investera i trillian också
Annars då, en lovande grund. Lite svårt att säga något utan sången på plats.
Gillar partierna där du inte plockar speciellt mycket, sånt har man inte hört så mycket från dig. Mer sånt!
Ja vel, Knorrhanen lever än. Jag kanske skulle överaska mig själv med en Trillian, hörs ju på namnet att den kostar minst tre lapp eller...? En sång- (minst) och en instrumentalversion (får klippa lite mer) hade jag tänkt. Sugen på g-solo efter första pianosolot??

Tack för återhörningen där också!
Håller med Jon pianoversionen är bäst. Kollade lite på tiden där.
Gäller pianot:
Vid 48 sekunder saknas en ton (eller hörs svagt)
Vid 1.08 en sen ton
Vid 1.16 en för tidig ton
Vid 1.21 hade jag antecknat nåt men ser inte vad
Så det är ju liksom inga stora grejer men när allt annat är så bra så varför inte fixa de små 
Fantastisk bra information och jag ser att du har alldeles för lite KaRma!

Hoppas det låter bättre nu! Jo men det skrev du också sen. Dubbelthnx.

Tack för jättebra svar! Jag återkommer och uppdaterar fortlöpande med nya versioner. Just nu är en ny pianoversion upp. Allt är bara snortajt just nu! 
Närå men fixade lite med guran och framför allt basen med mer walking, tror det hängde mycket på denna när det gäller stadgan. (låt- och husbyge skiljer inte så mycket åt?)
Nej, skall du dra den här långbänk också!? Lägg ner!

Javisst nu är det ju snortajt och bättre pianoljud. Låter färdig tycker jag men sång ska väl till?
Jo tänkte mig sång. EQ:ade pianot lite.
Javisst. Bara att köra. Har ingen text eller sångmelodi. Hogge är kanske på G också men inget hindrar väl om det fler versioner?
Jag gör gärna ett försök på sång om nå'n går ut före mig så jag kan kopiera melodin. Finns det nå'n text?
Javisst bara att köra. Finns ingen text eller sångmelodi. Hogge är kanske också på G men är väl inget som hindrar om det blir fler versioner.
Tjou EQ!
Här finns nåra gubbar på KR som har skapat sig sina egna stilar och du hör till den gruppen. Två takter in och man vet vem som är på språng, den sköna acken sitter alltid så innerligt snyggt, blir ju avis på ditt ackelir. Och ståbasen hör ju åxå till din utrustning och tillsammans med pianot sitter denna låt schmäck i mina öron, snyggt! Blir ju förstås väntande på din sång, vet ju att din snygga röst skulle sitta som pricken på i:t. Så kom igen med nåra verser 
h. johan
Jo man börjar väl bli ganska förutsägbar inget att vara avis på. Sång vore inte fel som sagt men tveksamt från mig. Tack Johan. Kul att se dig igen! Hoppas arm och allt annat är bra!