Forum > Demolåtar
Hogge, Kornstad, Jonnerstone, ynot - olika sånger till samma equality-komp
Eddi:
Fritt från allt utom sång - PS man ska inte höra folk gå i dörrar eller vända papper heller :D
hogge:
--- Citat från: Eko skrivet 09.01.2010, 01:38:44 ---Fritt från allt utom sång - PS man ska inte höra folk gå i dörrar eller vända papper heller :D
--- Slut citat ---
Hmmppffff.. Tyckte ju att det det var rätt effektfullt :lol:
Du är kul Du...
men jag tänkte nog att "Mr E" kanske kunde klippa bort det?!?!
Harmonica mike:
--- Citat från: Eko skrivet 09.01.2010, 01:38:44 ---Fritt från allt utom sång - PS man ska inte höra folk gå i dörrar eller vända papper heller :D
--- Slut citat ---
He he..
Skarpörade Eddi :) På en av mina mera "klara" låtar så får jag besök i studion i samma veva som jag lägger ett avsnitt med riktigt bra sång..Dörren slår igen med ett brak,och till min stora lycka så sker det hela på baskagge slaget ganska exakt - så jag skar lite i just den snutten och lät det följa med som en bonus,,ingen har någonsin reflekterat över det men jag myser gott varje gång jag hör det :D
###################################
Sorry för OT:t där Mikey.
Lyssnade på denna för några dagar sedan och gillar det.Ditt ackelir är bara fenomenalt,ch man hör att låten är equality hemma marker.Inga direkta mixnits,liret är ju hur bra som helst oxå..Och vidare så lyssnade jag nyss på Hogges bidrag.Bra ansats där får jag säga,låten växer helt klart med sång.
Lite finslip kring det och inmixningen av densamma så sitter det fin fint i låten tycker jag.
Mike
Kornstad:
Himla skönt stycke det här och det hörs redan efter ett par sekunder vem "artisten" är. Det låter EQ. Bra jobbat.
Du lyckas alltid få en sån skön stämning i dina låtar, så även här och jag upplever inte alls något parti som stressigt.
Testade dock att leka runt lite med sång på detta då den är himla skön att sjunga till och vissa partier är lite svåra att få till.
Ser dock att det inkommit förslag på sång redan och att du har fler på g så det skall bli kul att lyssna på nåt annat än mina egna uttjatade melodier. :)
Nu ska jag scrolla upp och lyssna på Hogge! Spännande....undrar om det låter nånting alls som det jag själv hade i huvudet...?
hogge:
Hmm... Du har en betydligt mer passande röst för denna musik Kornstad.. Som jag skrev till herr EQ - detta är inte mig grej, men låten är såååå vacker att jag gärna försöker...
Jag blir inte sur om jag inte "får jobbet" - bara jag får behålla "min" version så är jag nöjd, för jag, och mina barn, älskar verkligen låten och vill gärna se den som vår låt..
:rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida