Forum > Färdiga produktioner
1up-I Cut My Throat - V2 nu med rhymes
1up:
--- Citat från: equality skrivet 08.01.2010, 00:09:39 ---Du lyckas mycket bättre med latinofeelingen än jag men jag skulle nog lagt på något med Atacamaspanska här :P. Skönt sväng och snygga basgångar. Lång ökenvandring... Välkommen tillbaka!
--- Slut citat ---
Tackar, och kul du gillar det. Atacamaspanska :)
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 08.01.2010, 00:27:16 ---Tjou 1uppen!
Jaahaduu.. ett gott gung och bra låtidé men av nån anledning känns 4 minuter lite långt, låten bara slutar upp att växa vid 2 minuters sträcket. Såg att du serverade text till låten så nu blir jag väntande på den versionen. Dom små effekterna som jag uppfattar som vatteplask sparvsång gillas, däremot låter trumsoundet lite för .... vanligt, sök ett lite annorlunda sound som låter lite mer "copacabana" kanske? :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tjena Mahan!
Nu är den 3 min för din skull. ;) "Vattenplask." Den effekterna är trummor med phaser på. "Sparvsång" lät skönt. :) Jag kollade lite på ljudet på trummorna, men hittade tillbaka. Bra poäng dock.
Emulator:
Gott om filer att tanka hem var det ont om? :blink:
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 11.01.2010, 00:06:27 ---Gott om filer att tanka hem var det ont om? :blink:
--- Slut citat ---
Funkar det inte?
Filen finns och har nyss lyssnat på den via KR. Skumt!
Dividend:
Jo, du går inte och skär av dig halsen om man klagar lite?
Alltså den där rappen låter förjävligt. Låten i övrigt har sina kvalitéer, men med rapen låter det som nåt sånt här Gay-trans-synthgrupp från Tyskland som LH länkade till för länge sen.. Helt sjukt underbart, om det är parodi du vill ha!
JAg skall inte heller rappa seriöst, men det här var det värsta jag hört...
Skit bra låt i övrigt...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida