Forum > Färdiga produktioner
Eko & H-Mike - Days To Come
Eddi:
LÅTNAMN: Days To Come
ARTIST/GRUPP: Eko & H-Mike
GENRE: Pop/rock?
LÅTLÄNGD: 3:18
KOMPOSITÖR: Eko
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE: H-Mike på sång (kanske på bas kommer inte ihåg)
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Har glömt att lägga upp denna på färdiga, såg att det blir min 33:e låt på färdiga under snart 2 år. Jag tycker H-Mikes pipa är helt otroooligt bra på denna.
Sorry det var ju fel mix - här kommer den riktiga med nya gitarrer och ej överstyrd.
MaxB:
Vilket sjuhelsikes drag! Kan inte kommentera mixen mer än att det går fram bra i enkla laptophögtalare. Har lyssnat och undrar om ni funderat på ESC? På slutet ställer sig alla och ni får stående ovationer. Kanske tema på nästa Bond-film!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 03.01.2010, 14:25:52 ---Vilket sjuhelsikes drag! Kan inte kommentera mixen mer än att det går fram bra i enkla laptophögtalare. Har lyssnat och undrar om ni funderat på ESC? På slutet ställer sig alla och ni får stående ovationer. Kanske tema på nästa Bond-film!
--- Slut citat ---
ESC? Trodde först du menade Escape-knappen innan tioöringen trillade ner. Ja jag funderar alltid på ESC strax innan jag somnar och direkt när jag vaknar :wub:
Men jag tar det som att du gillade - kul o tack. Och visst skulle H-Mikes pipa passa i ESC - varenda dag.
asti:
Skön låt med suveränt bra sång!!!
Orgeln och gitarren känns lite otajta på en del ställen, men det ger samtidigt en rätt fin live-känsla! :)
Låter lite "överstyrt" om mixen, men det är kanske orgeln som låter så....? :unsure:
Helhetsintrycket - bra ös och härlig känsla i sången!
bjurte:
Riktigt bra låt med ännu bättre Sound och Sång...
Men... det finns alltid ett Men.. :rolleyes:
Trummorna var alldeles för stökiga,dom ställer till det med rythmen tycker jag,sen var dom lite för torra och
vassa,lite för moderna helt enkelt mot resten som låter äldre.
Ibland får man lite 70-tals Santana vibbar och det är ju gött. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida