Forum > Färdiga produktioner
Thinkingmachine - In Blue
Clemens:
Hej loopen!
Jo..gillar dina låtar skarpt, så även denna, riktigt cool!.. nån skrev U2 och en viss känsla kan insmyga sig här och där..men lutar ju mer åt den andra gruppen :) riktigt bra basgång ,även trummorna är snyggt "lirade"..härligt! :) /C
jonnerstone:
Japp denna gillas. Jag gillar sången också på denna. Brukar annars kunna tycka att sången brukar bli lite för teatralisk på dina alster.
Som en gammal synthare så är sån har musik balsam för själen.
Du säger att du har en SSL emulering på varje kanal. Antar att du införskaffat Record då....om så e fallet......e du nöjd??
Skit bra låt doktorn
Micke
Clemens:
--- Citat från: drloop skrivet 11.01.2010, 22:23:37 ---Tack Clemens....
Mmm, jag får väl tona ned teatern...
Record är kanonnajs. Snabbjobbat och kanalkompressorn är makalös.
Tack jonnerstone... :D
--- Slut citat ---
Ja..kör ju Cubase4 själv..mest av gammal vana..Record har jag inte kollat.. men efter en snabb googling så får ju "effekterna" mycker beröm..och du får ju till snygga produktioner så måste väl funka bra då :D Tycker inte du skall tona ner "teatern", tillför mycket :) /C
Håkan Nilsson:
Fan vad fläskigt läckert det blir när trummor och bas dunkar igång. Mäktigt. Och en härligt mysko scary feeling över alltihop, man blir nästan lite rädd, vad ska hända? :ph34r:
Se upp så du inte ändrar för mycket nu. Kanske introt är anings för långt.
Men jävligt bra alltihop!
flabb:
Håller med, låter bra detta, skön bas och gillar trummorna, bra gjort.
När man hör sånt här bra blir man sugen på att skapa lite musik, så hej på ett tag! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida