Forum > Färdiga produktioner
Cykeln - Shake that Pig down
bjurte:
Här var det tung-gung!!
Perfekt att skaka ner Skinkan med. :lol:
Jag håller med,nog skulle man väl kunna klämma ner några textrader,fram med skohornet nu. B)
martinm:
Riktigt medryckande o den är inte för lång. Faktum är att man vill ha mer.
:rolleyes:
ydderF:
--- Citat från: asti skrivet 30.12.2009, 13:26:32 ---Man känner ju genast igen musiken från Gränslandets repertoar! :unsure:
--- Slut citat ---
Det var som fanken, Stefan! Ska du inte starta Träncelandet nu? :lol:
Har blivit mycket country/bluegrass på mig dom senaste dagarna, så det
var skönt å få lite tekno ;)
Eddi:
Orza Zyntorkezter har lanzerat en zvinbra låt.
Verkligen medryckande och tungt hur du ska få in sång på denna vete fåglarna men visst det kanske går.
Vad är det för ny AU eller synth som du har införskaffat? hajar inte lingot heller tror jag.
cykeln:
emulator
tanks mannen - gillar nästan själv ett litet parti där det liksom gungar till - men sång på detta?? (#€%&krav) :D
men det är ju nytt år så vem vet.. B)
uriah
Kul att den kan funka som gympass
...några textrader ... hmmm (&%&€€#kraven ökar) :D
martinm
mer...?? och jag som tyckte att hälften var dubbelt för lång
får testa lite timestretch då ..?? eller bygga vidare ... (dessa &%&€%%krav) :D
ydderF
Oh hallo from over there .. Vad är väl en studio i Nashville när man kan loopa i Logic ;)
aahh asså tänkte vi kunde gå över på den häringa nya stilen .. synt, blip-blop å andra ascoola prylar liksom ;)
visste välan att du var inne på de teknopryttlarna. Sälj doborn och banjon å tjacak stora brallor, solglasögon och tjocka guldhalsband (ähh fan det är visst hiphopp) :lol:
Tränclandet ligger öppet för oss to take! B) :D
Eko
Zanks mannen! "Zvinbra " :wub: uppskattas!
Zången får väl petas in i de zvarta hålen - de där som zlukar allt som kommer i dess närhet
Ska bara zkriva en meningsfull text om klimakteriemötet i Köpenhamn - (snabbt gjort) :D
au ... jo det är en plugin som tog tre timmar att installera - det kommer mera (om den inte tar kål på datorn)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida