Kontrollrummet

Another Change - (Erik Polder Remix)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad polder

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 42
    • Visa profil
Ja, som titeln säger så är detta ett bidrag i en remix tävling där enda filen man hade att tillgå är sångsnutten ca 12 sekunder eller så.

Resterande är gjort med min Virus, Motif, An1x, Sylenth, Tal-bassline och några fler som jag inte kommer på just nu =)

Enjoy, säg gärna vad ni tycker =)
(Det  jag redan vet är att mastringen inte är världsklass; distar här och där)


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Effektfullt med eq-svep på rösten. Good shit inte så smutsigt utan väldigt städat.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad polder

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 42
    • Visa profil
Effektfullt med eq-svep på rösten. Good shit inte så smutsigt utan väldigt städat.

Thanks, Sugar bytes WOW filter är bra till det mesta =) Synd dock att det kröp in sig en liten dist där... får väl mixa om nån dag =)


clavinova

  • Gäst
Gillar och det är snyggt gjort! :) Kanske inte sticker ut från mängden men absolut en dansgolvare. ;-)


Utloggad polder

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 42
    • Visa profil
Gillar och det är snyggt gjort! :) Kanske inte sticker ut från mängden men absolut en dansgolvare. ;-)

Tnx, att sticka ut är ju inte det lättaste nuförtiden. Jag väljer att gå på min känsla istället för att försöka bräcka någon annans musik. Gillar folk det så spelar folk det =) Annars får det väl bara vara jag som dansar i studion medans jag lirar in grejerna =)


clavinova

  • Gäst
Gillar och det är snyggt gjort! :) Kanske inte sticker ut från mängden men absolut en dansgolvare. ;-)

Tnx, att sticka ut är ju inte det lättaste nuförtiden. Jag väljer att gå på min känsla istället för att försöka bräcka någon annans musik. Gillar folk det så spelar folk det =) Annars får det väl bara vara jag som dansar i studion medans jag lirar in grejerna =)

 :D


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Riktigt bra detta.. Inte min stil riktigt, men jag hör ju ändå att det är s.a.s. radiofärdigt. Snyggt jobbat.. En riktig hit.
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad polder

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 42
    • Visa profil
Riktigt bra detta.. Inte min stil riktigt, men jag hör ju ändå att det är s.a.s. radiofärdigt. Snyggt jobbat.. En riktig hit.

Oj, tack. Nu blev jag nästan generad...