Forum > Färdiga produktioner
Som utlovad: Cold Love
MaxB:
--- Citat från: polder skrivet 29.12.2009, 22:41:43 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 29.12.2009, 22:39:52 ---Puttrar på ganska skönt men kroppen rör sig inte så mycket.
--- Slut citat ---
Gött med driv alltså men ingen feeling? Eller är din kropp inte van att dansa?
--- Slut citat ---
Clavinova kan det här mycket bättre än jag, välkomna båda förresten. Jo, kroppen är nog van att dansa men då är det gammal traditionell foxtrot alternativt bugg som gäller. Och då är låtvalet annat.
Sköna ljud har du i din samling!
polder:
Hehe Foxtrott Huh...
Nja tango kanske kommer i närheten men ändå inte. =)
Tänk dig att du står på ett fullt dansgolv (klubb) och så drar man på denna låt. Jag tror du skulle röra på dig.
Om du är osäker så ses vi nånstans och ber Dj'n att dra på låten så ska vi se =)
Tack för era fina ord för övrigt och det varma välkomnandet. Har ju varit en passiv medlem en längre period då det inte fanns många här som håller på med denna musiksort =)
hogge:
Hmmm.. Jag gillar ju mest distade gitarrer jag, men jag kan ju ändå inte böja mig för att det här är en jävligt bra produktion... Hade jag varit 22, så hade jag dansat häcken av mig...
polder:
--- Citat från: hogge skrivet 29.12.2009, 23:40:59 ---Hmmm.. Jag gillar ju mest distade gitarrer jag, men jag kan ju ändå inte böja mig för att det här är en jävligt bra produktion... Hade jag varit 22, så hade jag dansat häcken av mig...
--- Slut citat ---
YEAH!
Wernborg:
Grymt skön produktion. Trummorna är riktigt bra.
Gillar inte alls leadljudet på synten som dels är alldeles för högt mixat, man tappar beatet där och sedan tycker jag det låter alldeles för "billigt" i brist på bättre uttryck. Varför inte blanda in nåt oväntat istället. Hammond med dist tex.
Nice!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida