Forum > Färdiga produktioner

aROCKER_The Evil

<< < (2/2)

aROCKER:
Ok, nu är det ju lite blandat material här, en del är inspelat i proffsstudio till exempel "Wot have you dun". Men jag ska titta på vad det är jag tror du menar.

Tyvärr så blir man lite för sloppy ibland med vad som är acceptabel tagning när man själv ska springa emellan DAWén och trummorna, likadant när jag lägger sången...äh, detta får bli i en tagning säger man tillslut! :wacko:

Kanske sången är som du säger men skulle det ha stått Slade på ljudfilen så tror jag ditt sätt att lyssna hade varit lite annorlunda också eller hur!?

Tack ännu en gång för dina inputs...ska vänja mig med mina nya AudioTechnicalurar så kanske jag kan lyfta upp ljudet ett snäpp!

Emulator:

--- Citat från: aROCKER skrivet 26.12.2009, 12:05:22 ---

Kanske sången är som du säger men skulle det ha stått Slade på ljudfilen så tror jag ditt sätt att lyssna hade varit lite annorlunda också eller hur!?

Tack ännu en gång för dina inputs...ska vänja mig med mina nya AudioTechnicalurar så kanske jag kan lyfta upp ljudet ett snäpp!

--- Slut citat ---

Ah nya lurar, det brukar ju trassla till det :D

Nej, jag tror inte jag lyssnat annorlunda. Tror tvärtom faktiskt. Dessutom är det ju riktigt ambitiösa projekt du har, så då vill man ju lyssna mer noga  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion