Kontrollrummet

Graphit - hysteria

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad graphit

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 46
    • Visa profil
    • i brist på programmerare...
http://www.myspace.com/graphitbeat

LÅTNAMN: hysteria
ARTIST/GRUPP: Graphit
GENRE: Electroniskt
LÅTLÄNGD: 6:19
KOMPOSITÖR: Joakim Hansson
PRODUCENT: Joakim Hansson
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3

Lyssna o kommentera gärna! :)

Låten ligger först i min playlist på myspace  http://www.myspace.com/graphitbeat


Utloggad graphit

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 46
    • Visa profil
    • i brist på programmerare...

Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Jag ger min spontana kommentar.

Jag försöker hitta info om dig som musikskapare eller vad som ligger dig nära om hjärtat, för att veta hur du tänker och känner då du skapar din musik. Här på KR ser jag ingen info om dig som låtskapare.

Tittar på myspacesidan men där finns inte heller nån text som beskriver ditt intresse. Men jo där finns bilder - så jag klickar på pics... Där ser jag kanske ditt intresse eller?

Jag har svårt att koppla musiken till något som jag kan referera till. Eftersom det inte är den genre jag vanligtvis lyssnar på och du inte berättar mer exakt vad du vill ha kommentarer på (mix, melodi, sång, loopar etc) så kan jag inte kommentera bättre än så här.

Det här är en jättebra kommentar från mig  B) Berätta gärna mer om dig och ditt muskikskapande så man blir nyfiken och kan koppla musiken till mer än dina "pics". Är det du som fotat? I vilket sammanhang i så fall? Skivomslag? Tidning?

Nyfiken vill veta mer!
« Senast ändrad: 19.12.2009, 17:48:15 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad graphit

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 46
    • Visa profil
    • i brist på programmerare...
Bilderna ja, jo det är jag som fotat dem - frilansar som fotograf ibland, borde egentligen ta bort dem från den där myspace sidan då de inte har nåt med låtarna att göra.

Min musik ja, det började egentligen för 2 år sedan då jag nosade lite på Logic, sen har det fortsatt. Vad jag egentligen vill med min musik? En grej är väl den att jag själv tycker det är kul att göra den, lyssnar själv på den en hel del o spelar på fester/uppträder lite då och då, mest i underground och konstsammanhang. Jobbar mycket med video o där kommer de till användning ibland, fick nyligen en video köpt o sänd av YLE, lite av min premiär för en större publik blev det.

Vilken genre jag tillhör har jag ingen aning om, gillar egentligen inte att kategorisera in folk i genres men kryssade i experimentell o elektronisk - tyckte de låg närmast till.

Vilken sorts kommentarer jag vill ha? Alla former av kommentarer då jag är rätt ny på det här, så allt är av intresse. Allt från spontana helhetsintryck till kommentarer som gräver sig ner i om basgången borde ha delay eller inte i en del låtar.

Jag jobbar uteslutande med datorn som instrument.