Forum > Färdiga produktioner

Eko/The Gousthers-I´m not a hero

<< < (2/2)

equality:
Lite osäkert sång och spel och basisten häver sig på strängarna i refrängen. Snyggt och mysigt ändå med massor av nostalgi för mig och nästan exakt stilrent slutackord föurom att det skall vara en sexa!  :P

Håkan Nilsson:
Jag tycker om när det låter lite fan! Så var det ju med Tages tex, de sjöng ju fruktat illa ibland på studioskivorna. Trummisen låter inte helt nykter va?  :wacko:
Det ska nog vara så där ändå...

Emulator:
En riktigt bra låt!

Framförandet inte alls lika bra, alla spelar lite hur de vill och rätt ofta ur takt också.

Synd, för jag tycker låten i sig är sitbra, och arret skulle vara bra med bättre spår så att säga.

Gör den själv!

Dividend:

--- Citat från: Eko skrivet 19.12.2009, 11:49:55 ---De har i alla fall ingen förmåga att själva skriva en egen låt. Så frågan gick till mig om jag kunde göra en specialskrivning till dem för en låt som de ville komma in på schlagerfestivalen med.

--- Slut citat ---

Kom de in? :)

Låter eko-stuk, vet dock inte vad jag skall associera till. Lyssnar inte på texten, men det låter glatt och vilsamt.

Bra ihopsatta instrument och sång! Mixen är ju bättre än på den andra?

Eddi:
Tack alla för input.
Jag tycker som flera att arret är mycket 60-tal och det var nog meningen. Det här var strax efter de danska bröderna Olsen om jag minns rätt och hans röst är ju i den riktningen.
Får se om jag vågar tipsa dem om att tråden är uppe.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion