Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "YouTube" - Video Update 091231

<< < (2/14) > >>

hogge:
Öhhh.. Vad gäller "visselpipan" så är det ett oerhört sofistikerat ljud från Stenbergs VST bibliotek... :lol: Faktum är att jag tyckte det ljudet var så skönt att jag tänkte (helt allvarligt) strunta i sången och låta det ljudet köra sångslingan, men här var min fru (uppenbarligen) lite klok och tyckte att jag nog skulle sjunga lite också..
 :lol:

equality:
Heavy, heavy och jag börjar snart prata i sömnen. Snortajt och din rockröst slår det nästan gnistor om. Växlingar så det står härliga till och jag gillar ju mjukispartiet bäst förstås det där om "rock-star" nånting. Klippet låter liite. Försök cross-fejda här. Ljudkvaliteten är inte längre ett problem. Låter jättebra. Hultsfred nästa? Om inte detta tänder publiken vet jag inte vad.

OJ, tre tusen inlägg!! Hyvää pojka!

hogge:
Grattis till 3.000 inlägg equality.. Bra jobbat!!
Så OTROOOOOLIGT glad jag blev att Dina ord. Tack!!
 :wub:
Tyvärr vet jag inte vad "cross-fejda" innebär.. Men jag ska undersöka det vidare..

Återigen - stort tack...

Larsson:
hej..
första partiet sitter som smäcken..vilken lycka attt få till det
andra däremot känns mer som en publik friare mera..
iaf snyggt levererat! :)

MaxB:
Vad tycker andra som lyssnar om just "visselpipan"?

crossfejda innebär att det första ljudets volym sänks på samma ställe (och lika mycket) som nästa ljud ökas.
cross  kryss X ger en tydlig bild
fejda är väl att dra upp eller ner volymen och i det här sammanhanget göra båda delarna samtidigt.

Yes din röst har det. Då jag har lyssnat på Nordman har jag konstaterat att "den där sångaren" skulle kunna låta jättebra om han bara... om han inte lät så, ja, jag vet inte hur jag ska förklara. Nu vet jag. Om han lyssnade på hur du sjunger och försökte ta efter. Du är redan där, liksom!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion