Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "YouTube" - Video Update 091231
hogge:
Nämen nu så.. Tills vidare så anser jag nu denna vara färdig.. Jag har inte uppfyllt allas önskemål på förändringar men mycket har justerats & en hel del nytt har jag lärt mig under resans gång.
Tack alla för Ert engagemang!
Harmonica mike:
Tjoho Hogge.
Några synpunkter från Norrland:
1. Riktigt skön dänga detta,top 1 av Hogge,youtube hitpotencial!!
2.Visslingen störde jag mig på vid första lyssningen,sedan insåg jag det geniala med den - BEHÅLL!! Den gör ju att låten fastnar och sticker ut samt retar gallfebern på vissa - perfekt :D
Konceptet älska/hata delar läger och får du med halva mänskligheten så har du ditt på det torra
3.Hogges pipa,ja den är hur cool som helst bara att yla på
4.Här borde det ha kommit några mixtips,men det har du redan fått
5.Nu har jag inget mer att säga än att du läser det finstilta under punkt 6
6.Rock on mate
:D
Mike
hogge:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 29.12.2009, 14:33:11 ---Tjoho Hogge.
Några synpunkter från Norrland:
1. Riktigt skön dänga detta,top 1 av Hogge,youtube hitpotencial!!
2.Visslingen störde jag mig på vid första lyssningen,sedan insåg jag det geniala med den - BEHÅLL!! Den gör ju att låten fastnar och sticker ut samt retar gallfebern på vissa - perfekt :D
Konceptet älska/hata delar läger och får du med halva mänskligheten så har du ditt på det torra
3.Hogges pipa,ja den är hur cool som helst bara att yla på
4.Här borde det ha kommit några mixtips,men det har du redan fått
5.Nu har jag inget mer att säga än att du läser det finstilta under punkt 6
6.Rock on mate
:D
Mike
--- Slut citat ---
Tack Mike.. Ett erkännande från Dig är som att få en guldplatta.. Tack så hjärtligt.. Eller tack så inihel...te.. Jag blir såååå glad!!!
Håkan Nilsson:
Bra ös som sagt. Jag tyckte också om visselljudet, lite som Beach Boys hade i Good Vibrations? Det var första gången man använde nån sorts enkel synt på skiva.
freddy:
Ni ungdomar och ert youtube. Det var bättre på min tid, då gick man sjutton mil för att titta på grannpågen som spelade luta på torget, men då var man fan glad och uppskattande när man väl kom fram. Tänk på det!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida