Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "YouTube" - Video Update 091231

<< < (7/14) > >>

Kornstad:
Helskön låt detta och riktigt kul idé på text!

Gillade inte alls "visslet" först, men måste säga att det växer för varje lyssning och nu kan jag inte tänka mig att man skulle byta ut det.
Behåll!!

hogge:

--- Citat från: freddy skrivet 28.12.2009, 11:21:11 ---Kul tema på låten!

Vet inte om jag gillar "häxpipan" heller i introt och på refrängen. Låter skräckfilm för mig, vilket inte direkt passar. Något annat ljud kanske orgel? eller gitarrmelodi?

Annars var det bra. Jag tyckte att du fått till ljudbilden på denna med, trummorna hade lite mer diskant, vilket gav rätta soundet.

Rocka på!

--- Slut citat ---

Tack som tusan Freddy!
Jag hade en orgel inledningsvis, men tyckte såååå mycket om det här ljudet.. Men nu börjar det bli så många som har synpunkter på det att jag nog måste tänka om..

Gurano:
Behåll häxpipan! - det tycker i alla fall jag

Det gör att låten sticker ut ännu mera

Gurano

hogge:

--- Citat från: Kornstad skrivet 28.12.2009, 11:25:52 ---Helskön låt detta och riktigt kul idé på text!
Gillade inte alls "visslet" först, men måste säga att det växer för varje lyssning och nu kan jag inte tänka mig att man skulle byta ut det.
Behåll!!

--- Slut citat ---

ÄNTLIGEN....  :lol:
Nån mer än mig som gillar visslandet.. Tack!
Tack också för, Ditt i övrigt, värmande inlägg!

hogge:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.12.2009, 12:03:39 ---Behåll häxpipan! - det tycker i alla fall jag

Det gör att låten sticker ut ännu mera

Gurano

--- Slut citat ---

Tack Gurano..
Medan jag skrev så hann Du emellan med detta.. Och jooo.. Jag vill nog behålla "häxpipan".. Jag gillar ju den verkligen!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion