Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "YouTube" - Video Update 091231
bjurte:
Jo fn..Börjar bli lite tröttsamt att skriva "bästa hitills" :lol:
Men så är det ju. ;)
Trummorna låter riktigt bra här,dock lite för lågt,härligt gurasound som passar Riffandet perfekt.
Ang. den där visselflöjten då,njae.. Den har ett tufft ljud och passar fint i refrängen,men i Intro /verser,hmm...
Kanske mest för att den hackar till förmycket,skulle låta bättre om den flöt ut mera jämmt och med ett riktigt avgrunds-delay.. ;)
lite mer som en Teremin lixom..
Yllet:
En plojlåt som lätt skulle kunna falla pladask, men som lyckas hålla sig flytande tack vare roliga sidospår. Gör en video verka, en tramsig en och släng upp på Youtube och errövra världen!
/ Jon
hogge:
--- Citat från: Yllet skrivet 28.12.2009, 01:29:10 ---En plojlåt som lätt skulle kunna falla pladask, men som lyckas hålla sig flytande tack vare roliga sidospår. Gör en video verka, en tramsig en och släng upp på Youtube och errövra världen!
/ Jon
--- Slut citat ---
HAHA.. Tack Yllet... :lol:
Vi har försökt göra en video (nästan ett måste med en sån text), men har inte lyckats.. Vi får se hur det går.
Tack igen!
Yllet:
--- Citat från: hogge skrivet 28.12.2009, 09:23:10 ---
--- Citat från: Yllet skrivet 28.12.2009, 01:29:10 ---En plojlåt som lätt skulle kunna falla pladask, men som lyckas hålla sig flytande tack vare roliga sidospår. Gör en video vetja, en tramsig en och släng upp på Youtube och errövra världen!
/ Jon
--- Slut citat ---
HAHA.. Tack Yllet... :lol:
Vi har försökt göra en video (nästan ett måste med en sån text), men har inte lyckats.. Vi får se hur det går.
Tack igen!
--- Slut citat ---
freddy:
Kul tema på låten!
Vet inte om jag gillar "häxpipan" heller i introt och på refrängen. Låter skräckfilm för mig, vilket inte direkt passar. Något annat ljud kanske orgel? eller gitarrmelodi?
Annars var det bra. Jag tyckte att du fått till ljudbilden på denna med, trummorna hade lite mer diskant, vilket gav rätta soundet.
Rocka på!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida