Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "YouTube" - Video Update 091231

<< < (5/14) > >>

hogge:

--- Citat från: Emulator skrivet 20.12.2009, 15:10:47 ---Tror det finns lite overdrive och dylikt i cubase faktiskt, kolla runt lite :)

--- Slut citat ---
Gör det? Jag kollade på pluggarna men hittade inget.. Men samtidigt så hittar jag inte särskilt mycket än.. Men jag letar vidare..

--- Citat från: Emulator skrivet 20.12.2009, 15:10:47 ---Dynamiken kommer med övning, det är jag helt säkert på :)

--- Slut citat ---
Ja, kanske det.. Jag råkar ofta (numer) hamna väldigt galet i ton.. Har inte riktigt förmågan att göra låtar som passar mig att sjunga tyvärr.. Får fundera på det där..

--- Citat från: Emulator skrivet 20.12.2009, 15:10:47 ---Du som är gitarrsnubbe kanske kan kolla lite på min senaste version av opening speech och tycka till om gitarren? Behöver lite feedback där :) 

--- Slut citat ---

Självfallet..

robblar:
Dette er knalltøfft.  :)

Herlig låt.

hogge:

--- Citat från: robblar skrivet 21.12.2009, 15:07:38 ---Dette er knalltøfft.  :)

Herlig låt.

--- Slut citat ---

Tack snälla..  :wub:

spacetrucker:
Is there anybody out there who wants to rock... B)
Denhär är riktigt bra om än lite jämntjock på nåt sätt, plocka in ett skitigt gitarrsolo nånstans så är jag såld. Det lugna partiet är kul men övergången tillbaka är lite abrupt, låter "klippt och klistrat" på nåt sätt.
Det som Emulator skriver är så sant. Första gången nån (Mahan) sa till mig att "kapa bort allt under 100hz" tyckte jag det lät nog så konstigt.... det skall ju bara bas så det dundrar... men det skall det ju inte för det grötar till det hela.

Space

Ola:
tjena Hogge här rockar det fett men vad är det för häxpipa i början av låten ? huuuualigen den ska bort och in med en gurasolo eller något sångvrål om det ska vara något.
om du vill ha någon gitarr från mitt håll är det bara hojta

mvh ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion