Gillar den här typen av musik
Låter bra faktiskt! kören (eeeeeh) låter lite roligt (den i refrängen) låter som du tar i med all kraft för att komma upp till tonen.. men bra låt det här! Gjorde du allt på en kväll? Ganska imponerande med tanke på att du precis fått igång cubase å allt!
( efter mkt krångel i studion brukar jag hålla avstånd från studion ett tag eftersom inspirationen är under nollan hehe)
Edit: Får lite midi känsla över det hela i introt men det försvinner sen 
Tack snäll.. Va skoj..Och Du har helt rätt.. Jag tar i utav bara h...te och inte sjutton träffar jag ton för det.. Men jag tror inte förutsättningarna är dom bästa när man spelar in mellan 23.40 och 08.20 (spelades in i natt således).. Skulle nog ha sovit istället för att sjunga

Efter allt för mycket krångel så står mina grejer i låda i garaget i väntan på transport till spotippen.. Men det brukar lugna sig efter ett tag.. Nu har det förvisso krånglat en hel del, men samtidigt gav det en jäkla kick att få lite nya grejer.. Även om det tar lite extra tid att komma in i det nya Cubase.. Men men.. Vinsten (och det största nöjet) ligger i att jag nu har ett Cubase som inte ständigt låser sig - Gryyyymt skönt..
Dessutom är mitt Saffirekort på väg till Tyskland för översyn och jag kör därför på min UX2:a, vilket också funkar betydligt bättre än Saffirekortet.. Fattar inte vad jag tänkte på när jag köpte den grejen..

Så sammanfattningsvis - just nu är mina prylar roligare än på länge...
Nåväl.. den här ska sjungas om så småningom..
Återigen - tack för värmande ord!

« Senast ändrad: 17.12.2009, 10:53:55 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez