Forum > Färdiga produktioner

Asti - Jag har sett mirakel

<< < (5/6) > >>

asti:

--- Citat från: equality skrivet 17.12.2009, 19:16:27 ---
--- Citat från: asti skrivet 16.12.2009, 10:31:28 ---
Kunde inte låta bli när jag såg att du lyckats få till två identiska inlägg!  :rolleyes:

--- Slut citat ---

:lol: :D Fattar inte vad som hände. Korrigerat nu.

--- Slut citat ---

Jo, det som hände var att du gjorde två identiska inlägg! Man skriver samma sak och postar två gånger! Tror jag..... :unsure: :)

SYNTH:
Vad ska man säga jo en suveränt bra låt gillar text som musik, super asti sparas naturligtvis! B)

asti:

--- Citat från: SYNTH skrivet 17.12.2009, 21:44:18 ---Vad ska man säga jo en suveränt bra låt gillar text som musik, super asti sparas naturligtvis! B)

--- Slut citat ---

Super du Asti? Ja, det är gott, men sött! Precis som jag!  :)
Roligt att du gillar och tack för lyssning och kommentar!
/Asti

equality:

--- Citat från: asti skrivet 16.12.2009, 10:25:44 ---Melodislingan är medvetet repeterande genom hela låten och ska ligga där som en sorts "mantra" är det tänkt för att skapa en suggestiv känsla!

--- Slut citat ---

Jag förstår "tänket" amigo, ungefär som Positively 4th Street och Mr Taburine Man. Otroligt svårt och beundransvärt.

asti:

--- Citat från: equality skrivet 19.12.2009, 13:22:35 ---
--- Citat från: asti skrivet 16.12.2009, 10:25:44 ---Melodislingan är medvetet repeterande genom hela låten och ska ligga där som en sorts "mantra" är det tänkt för att skapa en suggestiv känsla!

--- Slut citat ---

Jag förstår "tänket" amigo, ungefär som Positively 4th Street och Mr Taburine Man. Otroligt svårt och beundransvärt.

--- Slut citat ---

Du drar till med en av mina absoluta favoritlåtar "Positively...." och att härma den är ju dömt att misslyckas förstås!  :)
Tänkte nog mer att gitarren ligger i bakgrunden och upprepar meloditemat så att den förstärker sången.
De ä som de ä, som vi säger här i Åsa-Nisses hemtrakter!  B)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion