Forum > Demolåtar
Freddy - Every Little You (uppdaterad 26 okt 2010)
freddy:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 27.12.2009, 22:02:57 ---Kom in i tråden först nu och har lyssnat på bägge versioner. Gillar melodin och sången. Version två är nog bättre på alla sätt. Ser fram emot att höra den med sång. En sak stör dock, ordet "baby" i andra versen. Låter som om du inte hinner få slut på det ordet innan följande rad börjar. Jag skulle nog skippa det ordet... det är bara småpotatis men nåt att klaga på måste jag ju hitta ;)
Space
--- Slut citat ---
Thanks man :) Kul att du gillar det mesta. Jag som gillar att den andra versraden på vers 2 är lite längre :S Vi får se om den nya sången löser det eller hur det blir. Ska testa lite.
Tack!
Kornstad:
Jag har inte så mycket att tillägga utöver vad som redan nämnts, men däremot kan jag sälla mig till kören av hyllningar! :)
Det låter riktigt bra detta! Skall bli väldigt spännande att höra det med sången sedan.
MaxB:
Vill lyssna på ny version med sång! Det jag lyssnat på nu är från spelaren som strömmar (från sida två) i tråden. Det låter tajt och bra mixat.
hogge:
Men nu tror jag allt det blivit dags för lite sång här :huh:
Första gången jag hörde denna så vet jag att jag gillade sången kraftigt.. Kan inte se varför Du behöver förändra denna?
För övrigt får jag tacka för "kursen" i mickljud.. Skall prova att skruva lite nästa gång..
freddy:
Tog upp denna lite idag igen. Tar gärna emot tips och åsikter!
[mp3=200,20,0,center]http://www.lindbergmusic.se/demos/everylittleyou3.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida