Forum > Färdiga produktioner

Hogge - Kill

<< < (2/4) > >>

Cube:
haha.. i såna lägen låter allt bra eller hur! Men inspirationen blir det inget fel på :P

hogge:
Precis.. Jäklar så nöjd man är under själva processen. Inte bara över eget material utan också andras.. Sen vaknar man med huvudvärk och röda ögon och inser att man borde vara lite försiktigare med att nyttja Internet sådär på nattkröken..
 :P :rolleyes:

Eddi:
 :lol: Ja inspiration kan göra vad som helst blanda med rödvin så blir det skitbra. I början lät detta lördagsverk helt ok om man bortser från den något brötiga basen och den något aggresiva texten då. Men när det var refrängdax tyckte i alla fall jag att det blev lite för mycket kaos. Men låten finns där inne absolut. Så yxa vidare med detta.

hogge:
Tjena EKO..
Jodå, det är allt en hel del kaos.. Och det är också tanken förvisso, men lite mer ordning & reda ska jag nog försöka få till så småningom..

Thank's pal..

zorrow:
Härligt rått sound du har fått till här. Det låter nästan live! Bra slagdänga också. Jag tycker att det rockar fett! Är det basen som ligger i mitten med ett ganska crispigt sound eller är det en dubblering av basen med gitarr (kan kännas lite väl crispigt men inte så farligt)? Gitarrerna och volymen på refrängen kommer lite högt i mina öron. Jag tycker inte du skall pilla alltför mycket i denna. Jag tycker soundet var cool och som sagt "live-igt" B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion