Forum > Färdiga produktioner
My dear
hogge:
JAAAA... Nu fick jag mer!
Som sagt så är detta, för mig, en udda musikstil som jag sällan (eller aldrig) lyssnar på, men detta gillar jag.. Här i mina lurar låter det också alldeles utmärkt..
En riktigt höjdare detta.. Den här får nog följa med på förfesten den :lol:
equality:
Låter verkligen bra nu. Stämmorna helgjutna och handklappet nedtonat något. Snygga växlingar och det snygga gitarriffet kommer verkligen till sin rätt. Rösterna i refrängen lite väl starka? Snyggt gitarrsolo men lite långt! Heeej! :D
MaxB:
Det bubblar sommar och Peter Gabriel och faktist skulle Bob Dylan kunnat framföra denna med en övertygelse så man trodde att det var han som gjort den. Bra hantverk!!!
Wernborg:
--- Citat från: Yllet skrivet 02.01.2010, 01:25:53 ---Detta var jättebra, varken mer eller mindre! Riktigt skönt
/Jon
--- Slut citat ---
Tack. Varken mer eller mindre. :lol:
--- Citat från: bow35 skrivet 03.01.2010, 01:31:00 ---Jag hamnar också i Afrika (precis som Gurano) när jag sitter och lyssnar på denna. Den här låten gör mig god och glad. Tycker kanske att handklappet blir lite klämkekt på en annars finstämd låt.
--- Slut citat ---
Kul. Lite aftovibbar kanske finns ja. Tack tack.
--- Citat från: hogge skrivet 05.01.2010, 16:21:16 ---JAAAA... Nu fick jag mer!
Som sagt så är detta, för mig, en udda musikstil som jag sällan (eller aldrig) lyssnar på, men detta gillar jag.. Här i mina lurar låter det också alldeles utmärkt..
En riktigt höjdare detta.. Den här får nog följa med på förfesten den :lol:
--- Slut citat ---
Tack Hogge. Funkade den på förfesten?
--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 16:27:06 ---Låter verkligen bra nu. Stämmorna helgjutna och handklappet nedtonat något. Snygga växlingar och det snygga gitarriffet kommer verkligen till sin rätt. Rösterna i refrängen lite väl starka? Snyggt gitarrsolo men lite långt! Heeej! :D
--- Slut citat ---
Tackar. Ja, gitarrsolot ja. Fan - nu har det gått ett tag sedan jag spelade in den, och jag har en märklig förmåga att övertyga mig själv om att låtar mognar och blir "klara" helt av sig själva med tiden. Vill med det säga att jag håller med men oddset för att jag kommer att göra om det är ca 4.56
--- Citat från: MaxB skrivet 05.01.2010, 18:54:11 ---Det bubblar sommar och Peter Gabriel och faktist skulle Bob Dylan kunnat framföra denna med en övertygelse så man trodde att det var han som gjort den. Bra hantverk!!!
--- Slut citat ---
Tack så mycket. Gabriel och Dylan i samma mening. Måste vara premiär. :lol:
Åsa:
Det var en klämmig, trallvänlig och skön låt det här :) Klämmig kan ju låta lite negativt men det är inte så jag menar.. man blir glad av låten, på ett enkelt sätt liksom. Den här låten live en lördagskväll skulle nog liva upp vilken publik som helst (alla skulle klappa med i handklappen :D ), drar lite åt nåt irländskt i refrängerna tycker jag?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida