Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Marruschkka - El pueblo unido
Marruschkka:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.12.2009, 14:25:45 ---Gitarrerna låter förträffliga. Allt funkar. Marre gör ett sjuhelsikes sångjobb här...
Lite handklapp.
Klart bättre!
--- Slut citat ---
Tack ska du ha..jobbigt var det inte..bara kul :P Guranos guror går inte av för hackor, kanonfina :wub:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.12.2009, 14:39:05 ---Ja jäddrar i min lådda vilket lyft när du städade bland gurorna!
Rätt bra mixat också..Skär lite,med betoning på lite,bummel/botten ur guran så sitter mixen bra.Inga andra nits från mig,ännu ett lyckat och bra collab från er - nice!
Lite trist att man inte får lira nå mer bas då du köpt en egen - skoja bara :D
Det kommer säkert tillfällen till det eller nåt annat..
Snyggt jobbat båda!
Mike
--- Slut citat ---
Tack Micael :rolleyes:
Men nu har Gurano städat ännu mer, samt fått till ett fint sångljud, som för mej känns i lagom nivå. Det var bra innan oxå, men nu känns det här klart.
Rätta mej om jag har fel :)
Jättekul collab!!
/Marre
Emulator:
Njaej, jag blir inte riktigt klok på det här :S Tycker det inte hänger ihop riktigt på många plan.
Sångljudet är rätt bra denna gång, men ändelser/stavelse som "s", "t", "th" osv, hugger till lite i ljudbilden och bör mjukas upp.
Ingen favorit bland det ni gjort för min del -sorry.
Skall lyssna igen så får vi se, återkommer om jag ändrar mig :)
Marruschkka:
Ok, en liten sågning där, jag gillar att du är ärlig EMU, det vet du ;)
Alla kan inte gilla allt..så är det ju.
Sen tycker jag nog Gurano gjort sin bästa mix med min röst inblandad iaf..it's a long way to go..och du har gått den längre helt enkelt :D
Därför uppskattas dina kommentarer alltid.
Kom ihåg det!!
Tack du :)
/Marre
asti:
Har lyssnat på denna tidigare och tycker att den inte ger ett lika rörigt intryck längre!
Fina gitarrer och inlevelsefull sång av Marre! Tror att du kunde renodla gitarrerna ytterligare en aning
för att få en lite bättre struktur i låten. Kul låt med lite oväntade instrument och skön rytm!
Varför inte lägga in ett mellanparti där du "lugnar ner" låten till kanske enbart det akustiska gitarrtemat
och sedan drar igång ett varv till? Då kommer du nog upp i en normal låtlängd - om du nu vill det....... :unsure:
Sången är lagom nivå på nu, var lite för stark tidigare.
Gammal Hoola-fantast som man är går man igång på så´na här "kampsånger"!
/Asti
Gurano:
Emu: tack för lyssning och synpunkter, men låten kan ju inte passa alla :)
asti: jo den är kort men jag hade inte tänkt göra den längre (just nu i alla fall), men om jag framöver gör det så ska jag säkerligen ha ett renodlat akusiskt parti i den. Kul att du gillar. Tack för lyssning.
Ha de
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida