Forum > Färdiga produktioner
Emu: Opening Speech
Dividend:
Låter bättre i andra verren. Den med du på skånska var rolig :D
Harmonica mike:
Tjoho MR T.
Jorå,tycker du har den nu.Sången darrar lite i slutfraserna emellanåt men vad gör det,känslan sitter som en smäck.Lite lågt mixad sång tycker jag dock..Fet bra drag i kompet/arret,men har Wernis brutit armen? Låter som han har yxat ihop ett solo åt dig :P :lol:
Skämt åsido,släpp in honom i låten så blir det kalas :D
Mike
Emulator:
--- Citat från: freddy skrivet 16.12.2009, 11:15:34 ---Tagning två här.. dök upp i itunes igår! Riktigt bra!
Några uppdateringar? :wub:
--- Slut citat ---
tack!
Filar på ny sång i annan tonart, får se om jag inte kan ha ngt klart inom kort :)
--- Citat från: Dividend skrivet 16.12.2009, 14:11:51 ---Låter bättre i andra verren. Den med du på skånska var rolig :D
--- Slut citat ---
:D haha, tackar :)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.12.2009, 14:50:56 ---Tjoho MR T.
Jorå,tycker du har den nu.Sången darrar lite i slutfraserna emellanåt men vad gör det,känslan sitter som en smäck.Lite lågt mixad sång tycker jag dock..Fet bra drag i kompet/arret,men har Wernis brutit armen? Låter som han har yxat ihop ett solo åt dig :P :lol:
Skämt åsido,släpp in honom i låten så blir det kalas :D
Mike
--- Slut citat ---
tack Hmike :D som skrivet ovan så testar jag först med lite andra tonarter så får vi se.
Tack för kommentarer hörrni :)
Emulator:
Ny version 091221
Ny sång och pillad mix. Alltså jag vete fan om jag fixar en bättre tagning än såhär. Jag har gjort massvis men det skiter sig jämt på något punkt. kanske man skulle köra compar och plocka in bästa bitarna av olika saker.
Har fått tips av Freddy att försöka få på mer bacon i sången på reffen, och jag försökte få på lite skitnödig sång en oktav upp där. Hur funkar det?
Synpunkter hur man kan göra med låten i övrigt mottages tacksamt också, den här skall bli klar i år har jag tänkt :) vad duger? vad suger?
[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/OS12.mp3[/mp3]
http://www.perfectbounce.se/OS12.mp3
equality:
Wow! Här har det hänt en hel del må jag säga. Sången är tio gånger bättre, näst intill perfekt, så även oktavstämman utom vid 02:08-11 när den textmässigt krockar med leaden. Läckert outro! En riktigt rökare som jag vill lyssna mer på imorgon!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida