Detta låter poppigt, modernt "poppigt electroniskt" på nåt sätt.
Skitbra prodd och alla instrument är faktiskt helrätt till själva musikstilen, låter ypperligt bra!
Har några grejer JAG skulle vara extra noga med för att få det till en "Komplett och färdig produkt"
1) Sång, nån med en jävla bra och tight pipa skulle sjunga in, alternativt att du sjunger in och gör alla stämmor+eventuell kör extremtight, för det är nåt jag reagerade på direkt, sången låg först lite i skymundan, den var alldeles för otydlig för min smak, sen kommer det in några understämmor/överstämmor "lite när som helst" typ, och ena stämman håller ut längre än mainleed osv, sånt är jag allergisk mot

påminner igen om att detta är min personliga åsikt, vill du att det SKA vara så låten ska låta, så är det för mig ok men såhär skulle jag göra.
Tighta till sången, och lägg alla stämmor i samma linje, tighta till den mot leadsången.
2) Beatet .. det är nån loop jag tycker är för HÖG i beatet/mixen, virvel/claps, kick ligger perfekt, men det är looparna eller nån loop som är för hög tycker jag, den tar på tok för mkt plats, kan vara den som stör ut sången kanske?
Annars är detta riktigt bra !!!
MVh
Marcus