Forum > Färdiga produktioner
Emu: Opening Speech
Emulator:
tack eq för ord som värmer :) Solot skall nog ordnas ja :D
Tears for fears gillade jag rätt mycket, fast lyssnade inte så mycket pga sångarens röst, som inte fallermig på läppen av nån anlending.
På tal om sång, och att falla.
Jag bjuder på denna tagning, i letandet av tonarter. Fortfarande halsrassel, satte mig i studion, transponerade och sjöng.
Såhär illa blev det. En speciell tanke till Jonnerstone under solot.
VARNING: Lyssning sker på egen risk
[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/ohmaestro1.mp3[/mp3]
http://www.perfectbounce.se/ohmaestro1.mp3
equality:
Är det du som sjunger alldeles i början också. :D Kul med det svenska inslaget :D ger lite...hmm laid back feeling. Är Jonnerstone i studion och snackar skånska? Svårt att säga om det blir bättre i den här tonarten. Det viktiga är ju hur bekväm DU känner dig där. Låter tyvärr som du tappar fokus på uppdraget i vissa delar på slutet vilket jag beklagar men uppskattar varningstexten i föregående inlägg. :lol: :P
Emulator:
skall nog ner ett tonsteg. Nejdå, fejkskånskan står jag för ;)
Tänkte att man kan väl bjuda på sig själv lite mitt i allt allvar :lol:
:)
freddy:
Haha, senaste var mer rolig än ett steg till ja. :) Kul att du bjuder på det.
Svårt att avgöra om den nya tonarten funkar, eftersom det blev en aning ur fokus. equality har en poäng. Men det är nog en bra idé att hitta ett mellanting mellan oktaverna i första versionen.
Kul att du jobbar så aktivt med din låt, här händer det nya saker varje dag :)
jonnerstone:
:lol: Tackar för den passningen....det är aldrig försent att konvertera till skåning :)
Svårt det här........på ett sätt så tror jag att den har tonarten passar din röst bättre....blir lixom mer rasp och härliga ingångar. Å andra sidan så försvinner lite av känslan i själva låten. Vettefan alltså........... Jag vill nog höra en version av originaltonarten med feta guror och en sång som sitter som en smäck med 3000 kilo attityd.
Ödmjukast
En stockholmsskåning
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida