Forum > Färdiga produktioner

Håkan Nilsson Hobos Meditation

<< < (2/3) > >>

martinm:
Rent o snyggt. Lite pogues-känsla.
Snällt o lättlyssnat, känns onödigt att anmärka på nåt.
 :P

Håkan Nilsson:
Kul att få fin kritik. Pogues känner jag knappt till.
Snällt, det tar jag som en väldigt stor komplimang, det är, tycker jag, mycket lättare att spela aggressivt.

Kon-Trollet:
mysigt - personligen hör jag Tom Waits i din röst, jättebra, men lite för nära, kompet behöver lite mer plats.....dock är ju smaken olika, eftersom ingen annan påpekat detta så är det väl jag som tycker fel förstås... :P

freddy:
Gött, mycket feelin här. Låtmässigt är det väl inget nytt direkt, men det tror jag inte du eftersträvar heller :D

Kompet "drar" lite för mycket tyckar jag. Det känns inte tillräckligt stabilt, lite små otajtheter här och där.

Sången är bra, grym ton på rösten. Dock lite otydligt uttal och engelska, samt ibland så svajar det lite på tonerna. Känslan övervinner dessa brister, men jag tror det skulle kunna bli sketabra med lite mer träning och om du var lite noggrannare med detaljerna :D Men som sagt, sjukt härlig ton i rösten. En belevad ton.

equality:
Okonstlat, jordnära och vänligt som från en ärrad kämpe till yngre kompisar. Någon otajthet och sur ton men de skänker den patina framförandet av denna låt skall ha! Bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion