Forum > Demolåtar

Kenneth F - Pjanoo

(1/3) > >>

Kenta K:
Tja!

Låg i soffan innan och slötittade på reprisen av IDOL.
I slutet spelade dem Eric Prydz låt Pjanoo.

Jag sprang direkt till datorn för att försöka återskapa denna medrivande dansdänga. Tror jag lyckades, och 20 minuter
efter hade jag detta resultat.

ps. Helt totalt omixat! alla ljud är bara volymreglerade.

http://www.speedyshare.com/files/19633203/Kenneth_F_-_Pjanoo__Eric_prydz_cover_.mp3

freddy:
Tja K F.

Inte hört originalet tyvärr. Men ljuden känns en aning billiga här? Kanske är det så även i originalet?

annars coolt för 20 min. Kommer det egna tracks i samma anda snart?

Kenta K:
Detta är en låt man antingen hatar eller älskar tror jag . Jag tycker den svänger som sjutton. ;)

Tycker du ljuden låter billiga? Kan erkänna att piano ljudet är billigt eftersom det är från en pluggin, annars tycker jag
inte det ? Fast, det kan ju va så att jag accepterar "billiga" elektroniska ljud mera?  :ph34r:

Vet ej..   :mellow: Någon annan som har nått tycke?  :huh:

freddy:

--- Citat från: Kenta K skrivet 07.12.2009, 21:43:44 ---Detta är en låt man antingen hatar eller älskar tror jag . Jag tycker den svänger som sjutton. ;)

Tycker du ljuden låter billiga? Kan erkänna att piano ljudet är billigt eftersom det är från en pluggin, annars tycker jag
inte det ? Fast, det kan ju va så att jag accepterar "billiga" elektroniska ljud mera?  :ph34r:

Vet ej..   :mellow: Någon annan som har nått tycke?  :huh:

--- Slut citat ---

Ibland vill man ha såna ljud med. Saknade dock lite lyx-känsla på ljuden, om jag jämför med pryttan.

Kenta K:
Hehe jo.. Det är sant.. Fast jag hoppas inte du är förvånad eftersom detta är gjort på en dator i fruityloops.
Inte i en studio med proffsiga ljudtekniker ;)  :ph34r:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion