Forum > Färdiga produktioner
MaxB - The Weight
MaxB:
Tack för lyssning Trummorna är loopar och det är jag som är för snabb inte trummorna för långsamma. Det är detta klemme anger som orsak till varför han väljer att inte lägga trummor på en del av mina låter. Man är väl lite ivrig eller orutinerad.
badlands:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.12.2009, 16:50:19 ---Tack för lyssning Trummorna är loopar och det är jag som är för snabb inte trummorna för långsamma. Det är detta klemme anger som orsak till varför han väljer att inte lägga trummor på en del av mina låter. Man är väl lite ivrig eller orutinerad.
--- Slut citat ---
Max !
Om du sansar dig och följer trummorna blir detta en kanon-grej :-)
Sångdelen är precis så släpig som den ska va och som andra sagt, stämmorna sitter perfekt.....
MaxB:
--- Citat från: badlands skrivet 13.12.2009, 13:26:22 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 12.12.2009, 16:50:19 ---Tack för lyssning Trummorna är loopar och det är jag som är för snabb inte trummorna för långsamma. Det är detta klemme anger som orsak till varför han väljer att inte lägga trummor på en del av mina låter. Man är väl lite ivrig eller orutinerad.
--- Slut citat ---
Max !
Om du sansar dig och följer trummorna blir detta en kanon-grej :-)
Sångdelen är precis så släpig som den ska va och som andra sagt, stämmorna sitter perfekt.....
--- Slut citat ---
Håller med. Tack för tips. Ska sansa mig nästa gång :P , dags att gå vidare med nästa projekt...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida