Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Marruschkka - See it clear
MaxB:
Innan saxljudet skulle jag uppskatta om ekostudsarna skulle minska. Upplever att det blir lite grötigt. Skönt att höra basen på dina alster.
Du har många idéer som är intressant att höra hur du knyter ihop.
Är du själv textförfattare till en potentiell story, eller förblir det instrumentalt?
SYNTH:
Vemodigt skön sådan låt gillar stuket! :D
Gurano:
SYNTH: tack för lyssning och kul att du gillar! :D
MaxB: Jo det här med ekostudsar kan upplevas olika - för mig är det inte grötigt (fast jag förstår vad du menar). Jag tycker nog själv att denna låt (å andra som jag gjort) kräver sådant delay annars blir det inte som jag vill ha det ;)
Tack för att du tycker att jag har några intressanta alster :D
Jo du - nu är jag med bas - så nu kan jag lägga den själv. Men jag kommer för den skull ändå ibland att fråga om någon vill lägga bas eller annat på vissa låtar - dels för att samarbete e kul och dels för att låten kan behöva nytt blod.
Det ska nog på sång - jag jobbar på det. Men jag brukar låta den som sjunger att själv få komma på både text och slinga - total tolkningsfrihet vid allt slags samarbete alltså (annars kan jag ju göra det själv ;)) - - - ja sjunga det kan jag förståss inte ;)
Ha det gott och tack för lyssningarna
Gurano
asti:
Mycket snygga och spännande instrumentljud och kan du hitta en lika bra matchande melodi för sången
är det alla gånger värt att lägga tid på! Snyggt blås!
Pianot tycker jag ligger lite för högt i första delen!
Blir intressant att höra med sång!
/Asti
Gurano:
Tack Asti!
Kul att du gillar. Jag ska se över pianot - är det överlag för högt eller är det på vissa partier, tycker du?
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida