Forum > Färdiga produktioner

Asti - Även om jag måste ta farväl (ny version)

<< < (2/21) > >>

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 04.12.2009, 22:26:17 ---Ett urtypiskt Astiogram som bara är så bra..... Enda invändningen är att det rumblar en del på grundtonerna  lite EQ-minskning där kanske. Underbar låt och arr annars.
 :D :D :D :D

--- Slut citat ---
Det är helt riktigt - jag har inte jobbat så mycket med ljudbilden än, utan ville i första hand ha synpunkter på arret!
Är osäker på om jag ska utöka det eller behålla det enkelt.
Roligt att du gillar låten!
Tack för kommentar!
/Asti

asti:

--- Citat från: Yllet skrivet 04.12.2009, 22:18:02 ---Bra mix, bra arr, bra sång, bra gitarrspel, bra låt

/Jon

--- Slut citat ---

Jättekul att det gillas! Tolkar det som att arret är tillräckligt!
Tack för kommentar!
/Asti

lnetzel:
Efter att ha suttit och misshandlat öronen med min egen musik var detta exakt vad jag ville höra just nu:) Mysig visa, är perfekt som den är!

equality:
Härligt att den "gamle asti" är tillbaka med sina innerliga visor. Låter som denna kom i stundens ingivelse och det brukar vara bäst. En fin gåva till den den riktar sig till. Saknar inget. Två gitarrer räcker gott och väl. Lite mindre reverb och en gnutta kompression på lead kanske.

jonnerstone:
Sådär ja!! Äntligen en riktig Asti låt igen. Detta gillas. Håller med Initzel, har också och suttit och slaktat öronen med nya korealåtar och detta var perfekt för att balansera upp.

Det nakna arret är snyggt....om det ska på nåt mer så tycker jag isf bara lite stråk på refrängpartierna så där lite lågmält.

Håller med om mindre reverb för att ytterligare ta fram närheten och äktheten.

Härligt och välbehövt

Micke

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion